1

پوشش ۱۰۰ درصدی مخابراتی شعب اخذ رای در فارس

  • کد خبر : 7792
  • 09 تیر 1403 - 15:15
پوشش ۱۰۰ درصدی مخابراتی شعب اخذ رای در فارس
مدیرعامل مخابرات فارس از پوشش صددرصدی مخابراتی شعب اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، فرشید ایزدی در حاشیه انداختن رای خود در انتخابات ریاست جمهوری در شعبه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از پوشش صددرصدی مخابراتی شعب اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس خبر داد و گفت: سه روش برای برقراری ارتباط و ارسال رای شرکت‌کنندگان به سمت وزارت کشور وجود دارد و از این لحاظ نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل مخابرات فارس با بیان اینکه برای هر دوره انتخابات، پوشش صددرصدی شعب اخذ رای را داریم که این دوره هم چنین است، افزود: نخستین گزینه برای ارسال رای از طریق اینترنت شعب، دوم سیستم سینگالی پشتیبانی و سوم خطوط تلفن ثابت است و وقتی این سه روش سرجمع می‌شوند، صد درصد شعب اخذ رای پوشش داده می‌شوند.

ایزدی در عین حال این نکته را یادآور شد که ممکن است قطعی در شبکه‌های فنی به صورت موقت ایجاد شود که به دلیل مختلفی اعم از اپراتور، سیم کارت، دستگاه و … باشد، اما این نواقص در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شده و روند رای‌گیری به روال خود بازمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از صبح امروز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده‌ایم، افزود: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند که برای سرنوشت خود ارزش قائل هستند و ما هم به چنین ملتی افتخار می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح انتخاب شده و زمام اجرایی را در دست بگیرد و مشکلات را به مرور برطرف کند.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.