2

اعزام بزرگترین کاروان علمی آموزشی فرهنگیان کشور از استان فارس به مشهد مقدس

  • کد خبر : 7797
  • 01 تیر 1403 - 2:38
اعزام بزرگترین کاروان علمی آموزشی فرهنگیان کشور از استان فارس به مشهد مقدس
رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: بزرگترین کاروان علمی آموزشی فرهنگیان کشور از استان فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش آونگ پرس. دکتر ایمان ایمانی فر در آیین اعزام بیش از یک هزار معلم استان فارسی به مشهد مقدس در شیراز گفت: این معلمان عضو تشکل معلمان ایران قوی هستند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: این اردوی آموزشی زیارتی با هدف آموزش سندتحول بنیادین انجام می شود و نکته بارز آن این است که کلاس آموزشی ویژه معلمان علاوه بر اینکه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد از ابتدای حرکت و در طول مسیر در اتوبوس نیز برگزار می شود.

ایمانی فر گفت:این اردوی بزرگ پنج روزه خواهد بود و معلمان شرکت کننده در این اردو به مدت سه روز در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) مشهد مقدس مستقر شده و در کلاس مختلف حول محور اموزش سند تحول بنیادین شرکت خواهند کرد.

وی گفت:سرفصل های این اردوی بزرگ آموزشی فرهنگی شامل: ضروت و‌معنای تحول، چیستی و چگونگی تربیت، الگوی مفهومی مدرسه تراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی معلم می باشد و معلمان شرکت کننده در این اردوی بزرگ علاوه بر حضور در کلاس ها با تشکیل جمع های چند نفره، فرصتی را برای تبادل تجارب تربیتی خود پیدا خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس با اشاره به اینکه این هزار معلم بوسیله ۲۳ دستگاه اتوبوس به این اردو اعزام شدند گفت: اعتبار این اردو توسط سازمان بسیج فرهنگیان فارس و اداره کل آموزش و پرورش استان تامین شده است.

وی گفت: این بزرگترین عملیات استانی و ملی علمی آموزشی فرهنگیان حول سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که بارمز مقدس یا علی بن ابی طالب (ع) آغاز شد.

ایمانی فر افزود: مراسم بدرقه از این معلمان علاوه بر شیراز از همه نقاط استان باحضور ائمه جمعه ، فرمانداران، نماینگان مردم در مجلس و سایر مسوولین شهرستانی برگزار شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: اسفندماه سال گذشته نیز بزرگترین کاروان معلمان کشور از استان فارس به اردوهای راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند که این کار نیز در نوع خود بی سابقه بود.

وی گفت: در آن برنامه نیز اولین یادواره معلمان شهید استان کنگره ملی پانزده هزار شهید فارس در منطقه اروندرود در آبادان برگزار شد.

ایمانی فر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رویداد بزرگ سومین یادواره شهدای معلم استان فارس کنگره ملی پانزده هزار شهید استان باحضور یک هزار و دویست معلم استان در محل باشگاه فرهنگیان شیراز اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: معلمان شرکت کننده در این رویداد علاوه بر معلمان شرکت کننده در این اردوی بزرگ هستند.

ایمانی فر همچنین به دیگر برنامه فرهنگی هفته پیش رو اشاره کرد وگفت: موکب شهدای معلم استان توسط معلمان جوان تشکل مدرسه انقلاب فارس در برنامه مهمانی کیلومتری غدیر شیراز که قرار است روز چهارم تیرماه از محل پل باغ صفا تا میدان آزادی شیراز برگزار شود ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.