1
مدیرعامل آبفا فارس:

مدیریت مصرف آب یک معروف پسندیده است

  • کد خبر : 7801
  • 30 خرداد 1403 - 14:59
مدیریت مصرف آب یک معروف پسندیده است
مدیر عامل شرکت آبفا فارس همزمان با گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب ( ۲۵ الی ۳۱ خرداد) طی ارتباط تلفنی با برنامه صبحگاهی "پیجور" رادیو فارس، با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب یک معروف پسندیده است، گفت: تا پایان فصل گرم سال برای مشترکین کم مصرف طرح تشویقی جذابی در نظر گرفته ایم که شرح آن اعلام خواهد شد.

به گزارش آونگ پرس، علی شبانی که به دعوت رادیو فارس ضمن ارتباط تلفنی با برنامه ی رادیویی “پیجور” ، به طور مستقیم با مخاطبان این برنامه صبحگاهی سخن می گفت، به ترسیم تصویری جامع از وضعیت منابع آب استان فارس پرداخت و روند آبرسانی به مشترکین این شرکت در سراسر استان را در شرایط مطلوب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استان فارس به عنوان یکی از استان های وسیع کشور دارای اقلیم های مختلف آب و هوایی و بافت های گوناگون جمعیتی است، اظهار کرد: بارندگی ها در سال آبی جاری که از مهر سال گذشته آغاز شده و تا مهرماه سال جاری ادامه می یابد، در حد انتظار نبوده است؛ به طوری که در سال گذشته بالغ بر ۸۰ درصد کاهش بارندگی نسبت به مدت مشابه داشتیم.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود: هرچند در روزهای منتهی به سال جدید و اوایل سال جاری وضعیت بارندگی ها در استان شرایط بهتری داشت، اما به سفره های آب زیر زمینی کمک چندانی نکرده است و طبق نظرات کارشناسی، این منابع کماکان دچار افت سطح آب هستند.

او گفت: در مقابل آبهای سطحی نظیر ذخایر سد ها شرایط بهتری دارند و شهرها و روستاهای منتفع از این منابع دارای وضعیت مطلوب تری در تأمین آب هستند.

وی با بیان اینکه با تمام اوصاف بحمدالله در هیج نقطه ای از استان قطعی آب برنامه ریزی شده نداریم، گفت: اگر مشترکین آب شرب تنها ۲۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، از تابستان پیش رو گذری مطلوب خواهیم داشت.

شبانی در همین راستا ادامه داد: اقدامات زیادی را برای بهبود شرایط در دو حوزه ی سخت افزاری و نرم افزاری انجام داده ایم و نسبت به اثرات آن در فصل گرم سال بسیار خوشبین هستیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.