1

پزشکیان به شیراز سفر می کند

  • کد خبر : 7805
  • 27 خرداد 1403 - 14:27
پزشکیان به شیراز سفر می کند
رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان فارس گفت: طی هفته آینده میزبان پزشکیان در شیراز خواهیم بود و زمان و مکان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش اونگ پرس، سید عبدالرزاق موسوی؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شرایط بسیار خاص به سر می بریم و‌ حضور مسعود پزشکیان به عنوان تنها کاندید اصلاح طلب در کشور و انتخاب وی از میان سه کاندید جبهه اصلاح طلب توسط شورای نگهبان یک فرصت برای جبهه اصلاح طلب کشور فراهم کرد.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان فارس افزود: خوشبختانه انسجام بسیار خوبی در مجموعه اصلاح طلبان پیش آمده است نسبت به انتخاب پزشکیان که این فرصت را به جز دو مقطع خاص شاهد نبودیم، لذا با حضور پزشکیان فرصت دوباره ایجاد شد که ویژگی های رفتاری و شخصیتی ویژه خود را دارند.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در فارس تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت توسط شورای نگهبان و اعلام تشکیل ستاد مردمی، مقدمات ایجاد ستاد انتخاباتی وی در استان فارس نیز فراهم شد و در شهرستان های استان فارس و پس از صدور مسئولیت ابلاغ به اینجانب، رسما به لحاظ عملیاتی و کار ستادی این استان آغاز شد.

 

موسوی ادامه داد: کمیته های مربوطه به ستاد انتخاباتی تشکیل شده است که این ستادها شامل فرهنگیان، هنرمندان، مهندسان ،پزشکان و دانشجویان و بانوان طی سه روز تشکیل شد.

وی همچنین به تشکیل ستاد شهرستان ها اشاره و اضافه کرد: کلیه ابلاغات صادر شده از سوی ستادهای شهرستانی بنا به پیشنهاد خود ستاد شهرستان ها بوده است.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان ا‌دامه داد: در ستاد شهرستان شیراز برای اولین بار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس طی جلسه برگزار شده یک نفر به عنوان مسئول ستاد شهرستان شیراز، یک نفر به عنوان رئیس شورای راهبردی ستاد و یک نفر به عنوان قائم مقام انتخاب شدند و از فردا کار خود را به صورت رسمی آغاز می کنند.

موسوی خاطر نشان کرد: در ۳۶ شهرستان استان فارس، ستادهای استانی تشکیل شده است و در شهری همچون کازرون که دارای چند شهر است ستادهای فرعی تشکیل می شود و فعالیت خواهند داشت.

وی همچنین اضافه کرد: روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه به صورت رسمی ستاد انتخاباتی پرشکیان در استان فارس در محل سالن احسان افتتاح خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان فارس گفت: طی هفته آینده میزبان پزشکیان در شیراز خواهیم بود و زمان و مکان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی گفت: ایجاد فضای مشارکت بیشتر مردم به نفع کل نظام است و ما به عنوان کسانی که در حال فعالیت هستیم، تلاش خواهیم کرد تا خروجی این انتخابات پزشکیان باشد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.