3

۳۵ نانوایی در سطح شهر شیراز نان کامل عرضه می کنند

  • کد خبر : 7835
  • 22 خرداد 1403 - 22:14
۳۵ نانوایی در سطح شهر شیراز نان کامل عرضه می کنند
رئیس جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در این حوزه دستگاه های امنیتی همراهی بسیار خوبی با سازمان جهاد کشاورزی استان فارس داشته است و این موضوع کنترل شد و در سال جاری نیز به جهت کنترل این موضوع، این نگاه در مجموعه جهاد کشاورزی حاکم است، از سوی دیگر ۳۵ نانوایی در سطح شهر شیراز نان کامل عرضه می شود و به دنبال این هستیم تا این مراکز پخت نان در سطح شهر شیراز گسترش یابد.

به گزارش آونگ پرس، مجتبی دهقان پور در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: نگاهی که در مجموعه خانواده جهاد کشاورزی وجود دارد مبتنی بر صداقت، امانتداری و مسئولیت است که در انتها به عنوان یک امانت باید تحویل افراد دیگر داده شود تا هیچ‌ گونه خط قرمزی در ارتباط با فساد نادیده گرفته نشود.

رئیس جهاد کشاورزی فارس ضمن ارائه یک درخواست از اصحاب رسانه، افزود: اصحاب رسانه بررسی عملکرد سازمان را در خصوص مجموعه های مدیریتی ادارات تابعه جهاد کشاورزی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان اگر به جایی رسیدند که سیستم جهاد کشاورزی و اجزای در حال فعالیت آن ها، فساد در حال رقم خوردن است با این نگاه دیده شود که نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

 

دهقان پور تاکید کرد: ما مدعی هستیم در ساختاری که در حال فعالیت هستیم هیچ فسادی در آن وجود ندارد و با آن چه که در توان داریم در تلاشیم تا با مسئولیت هایی که بر ما محول شده است، موضوعات را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران به عنوان قوه چهارم که می تواند در سایر حوزه ها همچون دستگاه مجریه و به صورت خاص مجموعه سازمان جهاد کشاورزی نظارت داشته باشد، خاطر نشان کرد: اگر این موضوع را احساس کردید که در جایی تضییع حقوق بیت المال و یا کار سفارشی انجام می شود این اختیار از سوی اینجانب به شما داده می شود که این موضوع را اعلام کنید و اینجانب نیز در این دست از موضوعات، هیچ گونه مقاومتی نخواهم کرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: اگر در این حوزه، انحراف‌ از مسیر که ممکن است به صورت سهوی صورت بگیرد و یا انحرافات عامدانه انجام شود و اینجانب به عنوان مدیر سازمان اطلاعی از آن نداشته باشم، این موضوع را اعلام و منتقل کنید.

دهقان پور افزود: جهاد کشاورزی حوزه ای وسیع با محدودیت بسیار است. لذا این درخواست را داریم در خصوص نقاط ضعفی که وجود دارد تذکر لازم اعلام شود.

وی ادامه داد: معتقدم اصحاب رسانه می توانند در رصد عملکرد سازمان جهاد کشاورزی به این مجموعه مدیریتی که کارگزاران نظام در حال خدمت رسانی هستند، می توانند کمک کنند تا از هرگونه انحراف جلوگیری شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس همچنین در تشریح فرصت های سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان فارس، تصریح کرد: در سفر شهید آیت الله رییسی به شهر شیراز تعداد ۱۰ همت به تمام استان اختصاص داده شد که ۲ هزار و‌ ۶۰۰ میلیارد تومان سهم بخش کشاورزی استان بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در حوزه های مرتبط با این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: تعداد ۲۵ گواهی زنجیره ارزش برای محصولات مختلف استان فارس صادر شده است که می تواند بسیار کمک کننده به حوزه برندینگ محصولات و ایجاد ارزش افزوده برای تولید کنندگان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: در سطح استان از نظر مبلغ ریالی ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان متقاضی دریافت تسهیلات در حوزه گلخانه ها هستند.

دهقان پور در پایان سخنان خود درباره دلالی گندم، خاطر نشان کرد: در این حوزه دستگاه های امنیتی همراهی بسیار خوبی با سازمان جهاد کشاورزی استان فارس داشته است و این موضوع کنترل شد و در سال جاری نیز به جهت کنترل این موضوع، این نگاه در مجموعه جهاد کشاورزی حاکم است، از سوی دیگر ۳۵ نانوایی در سطح شهر شیراز نان کامل عرضه می شود و به دنبال این هستیم تا این مراکز پخت نان در سطح شهر شیراز گسترش یابد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.