7

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس برگزار شد

  • کد خبر : 8005
  • 27 تیر 1403 - 13:08
مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس با حضور رئیس بسیج دانشجویی کشور، فرمانده سپاه فجر فارس و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس، هادی قاسمی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اینکه دوم آذر ۶۷ امام راحل (ره) فرمان ایجاد بسیج دانشجویی را اعلام کردند، گفت: فضا و جریان دانشجویی فراز و فرودهای زیادی داشته است.

رئیس بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: در دهه های مختلف نقش آفرینی خودش را به فراخور زمان ارائه کرد و ثروت اصلی تشکیلات بسیج دانشجویی، دانشجویانی هستند که دغدغه مندانه مسائل مختلف را پیگیری می کنند و دانشجویان همواره دغدغه مند به دنبال آرمان های انقلاب بودند.

وی گفت: باید بسیج دانشجویی فارس باید برای رسیدن به عدد سه میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجویان کل استان است و نباید صرفا به یک دانشگاه بسنده کرد.

سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی، گفت: کار دانشجویی یک کار متنوع است و یک حرکت دانشجویی در ابعاد مختلف شکل می گیرد و هر جا که دانشجو بتواندنقش ایفا کند، کار بسیج دانشجویی آغاز می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: با همت دانشجویان انقلابی، بسیج دانشجویی فارس منشا خدمات زیادی بود.

سعید یوسفی، با اشاره به اینکه هر کاری انجام شد، وظیفه سربازی بوده است، گفت: بیش از ۱۰ درصد برنامه های سازمان را میزبانی کردیم.

رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی فارس اظهار کرد: با نسلی در دانشگاه مواجه هستیم که هر چقدر ظرافت به خرج دهیم کم کار کرده ایم، اگر امروز می خواهیم موثر باشیم عطش دانستن را در دانشجویان جدید ایجاد کنیم و کادرسازی برای جبهه انقلاب، یکی از وظایف ماست.

وی گفت: اولین عید بعد از کرونا هزار اردوی جهادی برگزار کردیم که واقعا جای شعف داشت.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات سعید یوسفی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی فارس تجلیل و عباس توانا به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=8005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.