0
نائب رئیس هیأت مدیره مخابرات ایران:

با استفاده حداکثری از شرایط و دارایی‌های موجود میتوان به توسعه برسیم

  • کد خبر : 8748
  • 13 مهر 1403 - 22:30
با استفاده حداکثری از شرایط و دارایی‌های موجود میتوان به توسعه برسیم
سید اسدالله دهناد، تأکید کرد که یکی از برنامه‌های های اصلی این شرکت، جلوگیری از زیان‌دهی استان‌ها و ارتقای توانایی مالی استان‌های کم‌برخوردار است تا همه استان‌ها در زمینه رقابت سوددهی با یکدیگر به موفقیت دست یابند.

به گزارش آونگ پرس، سید اسدالله دهناد، نائب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، امروز در جلسه حسابرسی مناطق ناحیه ۵ شرکت مخابرات ایران که در شیراز و با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و کرمان برگزار شد، گفت: «یکی از برنامه های ما در شرکت مخابرات ایران این است که هیچ استانی زیان‌ده نباشد.»

وی همچنین اظهار داشت: «مطلوب است تا  همه استان‌های کم‌برخوردار توانایی دخل و خرج داشته باشند و استان‌های با ظرفیت بیشتر در بحث سوددهی رقابت داشته باشند.»

دهناد ادامه داد: «وقتی تلاش‌ها مسرت‌بخش است که بتوانیم از حداکثر توان خود در بهبود شرایط مخابرات بهره ببریم.» وی همچنین اشاره کرد: «تجهیزات فرسوده هزینه نگهداری بالایی دارند که بر روی کیفیت اثر می‌گذارد. امیدوارم بتوانیم برای توسعه شرکت هیچ‌گاه دغدغه منابع نداشته باشیم.»

وی ادامه داد: همه استان‌ها باید به سمت خودگردانی رفته و مشکل زیان‌دهی را برطرف کنند و مناطق باید با استفاده حداکثری از امکانات موجود برای سودآوری و توسعه استفاده کنند. وی افزود: اصلاح تعرفه ها از نکات مهمی است که در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است و از دولت و وزارت ارتباطات درخواست کرد تا برای کمک به تقویت شرکت مخابرات و رفع مشکلات آتی اقدام فوری انجام دهند.

وی افزود: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی نهادهای بالادستی برای تقویت شرکت مخابرات و رسیدن آن به جایگاه واقعی خود به عنوان پیشران توسعه کل کشور لازم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=8748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.