0

دیدار مدیرمخابرات منطقه فارس با فرمانده نیروی انتظامی استان

  • کد خبر : 8803
  • 03 مهر 1403 - 23:11
دیدار مدیرمخابرات منطقه فارس با فرمانده نیروی انتظامی استان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن حضور در فرماندهی انتظامی با سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آونگ پرس ، مهندس محمودی ضمن تبریک فرارسیدن هفته ی دفاع مقدس اظهار داشت: نقش دلاوری ها و جان فشانی های نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزها و پاسگاه های سراسر کشور و استانن بسیار مهم است.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: هفته دفاع مقدس و در ادامه آن هفته نیروی انتظامی مناسبتی ارزشمند در تقویم جمهوی اسلامی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی در راه برقراری امنیت کشور است و وظیفه خود می دانم با نشستن در این سمت، امانت دار میراث این شهدای عزیز با خدمت رسانی بیشتر به مردم شهید پرور فارس باشم.

محمودی ضمن تاکید بر اهمیت تعامل و همکاری بین مخابرات و نیروی انتظامی بیان داشت: مخابرات منطقه آماده همکاری و واگذاری فیبر نوری به پاسگاه‌ها در سطح استان می باشد.

در ادامه سردار حبیبی ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: در واقع پذیرفتن سمت و مسئولیت به معنای خدمت بیشتر به مردم است و امید است که در سمت جدید در سایه الطاف الهی موفق به خدمت بیشتر در راستای آبادانی استان بشوید.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=8803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.