3
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز عنوان کرد؛

تلاش شبانه‌روزی به‌منظور پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت

  • کد خبر : 8931
  • 25 مرداد 1403 - 12:18
تلاش شبانه‌روزی به‌منظور پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تلاش شبانه‌روزی به منظور پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد و گفت: عملیات آرماتور و قالب‌بندی در حال تکمیل است و برای مراحل نهایی بتن‌ریزی آماده می‌شویم.

به گزارش آونگ پرس، علی‌حسین عباسی با اعلام این خبر که طی روزهای آینده بتن‌ریزی وسیعی در این پروژه انجام می‌شود، اظهار کرد: عملیات آرماتور و قالب‌بندی در حال تکمیل است و برای مراحل نهایی بتن‌ریزی آماده می‌شویم.

وی از پیشرفت این پروژه در سه نپبت کاری خبر داد و افزود: اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت با وجود گرمای طاقت‌فرسای تابستان متوقف نمی‌شود و این امر نشان از روحیه جهادی کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به این موضوع که پروژه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت به صورت شبانه‌روزی در حال پیشرفت است، اظهار امیدواری کرد: این طرح عمرانی زودتر از مهلت تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

عباسی با اشاره به این موضوع که روزشمار پروژه‌ها فعال است، افزود: با تلاش‌های کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تمامی تلاش خود را به منظور بهره‌برداری زودهنگام با حفظ کیفیت عمرانی بکار می‌گیریم.

وی از عزم راسخ سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز برای پیشرفت سریع پروژه‌ها خبر داد و افزود: پشتیبانی شورای اسلامی شهر، حمایت‌های شهردار کلانشهر شیراز و به ویژه معاونت‌های مالی اقتصادی و فنی و عمرانی نقش ارزنده‌ای در پیشبرد این پروژه داشته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ پروژه به همت تلاش‌های کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسید و در این طرح‌های عمرانی مقدار ۲۷۰۰ تن آرماتور مصرف شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=8931

مطالب مرتبط

28مهر
بررسی درآمد و هزینه های شش ماهه اول سال جاری شهرداری صدرا در کمیسیون
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا خبر داد:

بررسی درآمد و هزینه های شش ماهه اول سال جاری شهرداری صدرا در کمیسیون

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.