2

پایان سرقت‌های سریالی سیم برق و کابل مخابرات در زرین‌دشت

  • کد خبر : 40986
  • 22 آبان 1402 - 14:44
پایان سرقت‌های سریالی  سیم  برق و کابل مخابرات در زرین‌دشت
فرمانده انتظامی زرین‌دشت از دستگیری سارقین سیم برق و کابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

اونگ پرسسرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چندین تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی در شهرستان در هفته های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه ماموران انتظامی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل‌های وقوع جرم، در نهایت سارقین را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی گفت: بلافاصله با هماهنگی قضایی تیمی از ماموران انتظامی به مخفیگاه متهمین مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان ۲۰۰ متر سیم برق و کابل مخابراتی مسروقه کشف شد.
سرهنگ “صالحی فرد” با اشاره به اینکه متهمین پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۵ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی اعتراف کردند، گفت: سارقین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=40986

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.