5

در شورای شهر شیراز چه گذشت؟ از طرح سوال از شهردار تا افزایش بهاء مراکز تفریحی گردشگری شهرداری

  • کد خبر : 41760
  • 19 آذر 1402 - 21:06
در شورای شهر شیراز چه گذشت؟ از طرح سوال از شهردار تا افزایش بهاء مراکز تفریحی گردشگری شهرداری
یکصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر شیراز با 27 دستور کار و طرح سوال یکی از اعضای شورای شهر از شهردار آغاز شد.

آونگ پرس، در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر شیراز اعضای شورای اسلامی میزبان تعدادی از دانشجویان رشته علوم سیاسی بودند و جلسه با ۲۷ دستور کار آغاز شد.

یکی از دستور کارهای جلسه امروز طرح سوال مهدی طاهری از شهردار بود که وی این سوال را حق قانونی خود خواند ولی در ادامه با توضیحات رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورا علیرضا اسکندری و رضا محمدیان؛ مهدی طاهری را قانع کردند تا طرح سوال را متوقف کند.

طاهری در ادامه گفت: ان شاالله در جلسه محدود با شهردار موضوع را حل و فصل خواهیم کرد و نیازی به مطرح کردن در صحن شورا دیگر نیست و سوال متوقف می شود و اگر قانع نشدم دوباره سوال را در صحن سوال می کنم.

در ادامه اعضای شورا درخصوص مساعدت در اجرای آسفالت روستای حسن آباد قره باغ، تصمیم گیری کردند که در این خصوص به شهرداری شیراز اجازه داده شد به منظور بهسازی آسفالت معابر روستای حسن آباد قره باغ در ازای دریافت ۸۰ تن قیر حداکثر ۱۰۰۰ تن آسفالت به تناسب درب کارخانه به دهیاری روستای مذکور تحویل بدهد.

همچنین درخصوص مساعدت به بیمارستان روانپزشکی جنت و تعمیر و بازسازی کف پوش سالن چندمنظوره شهید حسن هوشیار، به شهرداری شیراز اجازه داده شد نسبت به پرداخت ۰۰۰‏/۰۰۰‏/۰۰۰‏/۱۰ (ده میلیارد)ریال بر اساس ضوابط و مقررات به منظور تعمیر و باسازی و کف پوش سالن چند منظوره شهید حسن هوشیار از محل ردیف اعتباری ۱۵۰۲۰۸ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

مساعدت به آقای محمد خالص حقیقی به منظور قهرمانی در مسابقات جهانی پرورش اندام (اسپانیا ۲۰۲۲)، از دیگر دستورات کار بود که به شهرداری شیراز اجازه داده شد نسبت به پرداخت تا مبلغ ۵۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال از ردیف اعتباری بودجه سال ۱۴۰۲ تحت عنوان حمایت از مدال آوران ملی و قهرمانان ورزشی به آقای محمد خالص حقیقی قهرمان پرورش اندام جهان اقدام شود.
تبصره: شهرداری مکلف است مبلغ موضوع مصوبه را عندالزوم در متمم بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی و اعمال کند.

درخصوص بهاء خدمات استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی و اجتماعی و بهای خدمات ماشین آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شرح زیر محاسبه و اخذ می گردد:
۱ : بهای خدمات استفاده از مکان های گردشگری، تفریحی و باغات تاریخی در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شامل باغ جهان نما، باغ دلگشا، باغ گلها و بوستان خواجوی کرمانی به شرح ذیل می باشد:
گردشگران داخلی به ازای هر نفر ۰۰۰‏‏/۱۰۰ ریال
گردشگران خارجی به ازای هر نفر ۰۰۰‏‏/۵۰۰ ریال
تبصره: ورودی جهت کلیه مدارس و کودکان زیر ۵ سال رایگان می باشد.

در پایان درخصوص مساعدت به مرکز آموزشی – پژوهشی درمانی و پیوند اعضای ابوعلی سینا و مساعدت در برگزاری مراسم قدردانی از خانواده های اهداءکنندگان عضو،به شهرداری شیراز اجازه داده شد در چارچوب مقررات و اختیارات قانونی به منظور برگزاری مراسم قدرانی و فرهنگ سازی در زمینه اهداء عضو از خانواده های اهدا کنندگان عضو، مساعدت کند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.