3
مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران:

تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به ایثارگران از اولویت‌های شهرداری شیراز است

  • کد خبر : 46183
  • 14 تیر 1403 - 13:35
تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به ایثارگران از اولویت‌های شهرداری شیراز است
مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران با تصریح بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت گفت: تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به ایثارگران از اولویت‌های شهرداری این کلان‌شهر است.

به گزارش آونگ پرس، محمدمهدی اسماعیلی ابهری در جلسه رابطین ایثارگران ادارات تابعه شهرداری شیراز اظهار کرد: در هرکدام زیرمجموعه‌های شهرداری شیراز یک نفر تحت عنوان رابط امور ایثارگران با هدف ایجاد پل ارتباطی ایثارگران معزز با مدیران ارشد مدیریت شهری و با رویکرد حل و فصل مسائل سازمانی این عزیزان معرفی شده است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت افزود: ایثارگران، انسان‌های وارسته‌ای هستند که برای دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی ایثار کرده‌اند.

مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران بیان کرد: با همراهی رابطین ایثارگران تمام تلاش خود را جهت پیگیری، تسهیل و تسریع ارائه خدمات به ایثارگران شاغل در شهرداری و مراجعین ایثارگر به کار خواهیم بست.

اسماعیلی‌ابهری در ادامه به بیان اهداف و محورهای فعالیت امور ایثارگران در سال جاری پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همفکری رابطین ایثارگران بتوانیم شاهد تکریم و خدمت‌رسانی هرچه بهتر و شایسته‌تر به خانواده بزرگ ایثارگران باشیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=46183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.