2
معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:

۲۴۷۹ روستا در استان فارس از نعمت برق برخوردار است

  • کد خبر : 49139
  • 27 شهریور 1403 - 15:24
۲۴۷۹ روستا در استان فارس از نعمت برق برخوردار است
معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق رسانی در 285 روستای سطح استان تا پایان امسال با صرف 1380 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش آونگ پرس ، محمدعلی عزیزی افزود: جهت محرومیت زدایی از اقشار روستایی، برقراری عدالت اجتماعی و با هدف رفاه عمومی وتامین برق پایدار و مطمئن برای مردم در مناطق روستایی، هم اکنون پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق در ۲۸۵ روستای سطح استان در حال اجرا می باشد که تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد. وی خاطرنشان کرد: جهت اجرای این پروژه ها، جابجایی ۷۳ دستگاه ترانسفورماتور، تعویض و نصب۴ هزار اصله پایه به همراه نصب ۵ هزار دستگاه چراغ روشنایی انجام خواهد پذیرفت. این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون۹۸درصد روستاهای استان از برق پایدار و مطمئن برخوردارند، افزود: در سال گذشته ۵ روستا در استان فارس برقدار شدند که با این تعداد روستای برقدار، درحال حاضر تعداد روستاهای برخوردار از نعمت برق در استان فارس به ۲۴۷۹روستا رسیده است. عزیزی یادآور شد: به ‌منظور برقرسانی به این تعداد روستا در نیمه نخست سال جاری ۱۶.۱کیلومتر شبکه فشار متوسط روستایی و ۱.۷کیلومتر شبکه فشار ضعیف روستایی نیز احداث شده است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برخورداری مشترکان از برق پایدار و تامین رفاه جامعه را از مهمترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با اجرایی شدن پروژه های برق رسانی، ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان در روستاهای استان، بیش از پیش زمینه محرومیت زدایی و بهره مندی روستانشینان از آسایش و رفاه فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.