0
شهردار شیراز:

نتیجه فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری شیراز رضایتمندی مردم را به همراه دارد

  • کد خبر : 49341
  • 01 مهر 1403 - 19:39
نتیجه فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری شیراز رضایتمندی مردم را به همراه دارد
شهردار شیراز در جشن ویژه هفته وحدت و دفاع مقدس گفت: نتیجه فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری در ساختن شهری شایسته شهروندان این کلان‌شهر، رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

به گزارش آونگ پرس، محمدحسن اسدی در آیین جشنی که به همت شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس در منطقه ۱۰ برگزار شد، از خدمت‌رسانی به مردم در گوشه گوشه این کلان‌شهر سخن گفت.

به گفته وی؛ در همین نقطه و شعاع اطرافی آن پروژه‌های متعددی نظیر ایستگاه مترو گلستان واقع در خط ۳ مترو در حال فعالیت است که دستگاه حفار مکانیزه از این ایستگاه به سمت ایستگاه تقاطع بصیرت در حال حرکت است.

شهردار شیراز همچین به فعالیت زیرگذر گویم به‌عنوان پروژه‌ای مهم و حیاتی در محور شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب اشاره کرد.

پروژه‌های گردشگری در ارتفاعات بوستان کوهستانی دراک نیز در این منطقه در حال انجام است که شهردار شیراز به آن اشاره و بیان کرد: نتیجه فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری در ساختن شهری شایسته شهروندان این کلان‌شهر، رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

بنابراین گزارش، این جشن که در شمال غرب شیراز با حضور پررنگ شهروندان برگزار شد، سالار عقیلی خواننده مطرح کشوری نیز به اجرا پرداخت.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.