0

شهردار یزد: سه شهر تاریخی ایران، نماینده‌های واقعی گردشگری کشور هستند

  • کد خبر : 49881
  • 12 مهر 1403 - 17:04
شهردار یزد: سه شهر تاریخی ایران، نماینده‌های واقعی گردشگری کشور هستند
ابوالقاسم محی‌الدینی، در مراسم امضای تفاهم‌نامه گردشگری میان یزد، شیراز و اصفهان بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی این سه شهر به‌عنوان ویترین گردشگری ایران تأکید کرد و اعلام کرد که هر یک از این شهرها نقش اساسی در ارتقای صنعت گردشگری دارند.

به گزارش آونگ پرس، شهردار یزد، در آیین امضای تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری ایران که در شیراز برگزار شد، به اهمیت همکاری سه شهر تاریخی یزد، شیراز و اصفهان به‌عنوان ویترین گردشگری ایران و نقش اساسی شهرها در توسعه صنعت گردشگری تأکید کرد.

وی گفت: «این تفاهم‌نامه مهر تاییدی است بر قرن‌ها همزیستی، تعامل فرهنگی و هم‌افزایی در جهت تبلور فرهنگ و تمدن ایرانی. این تفاهم نه‌تنها یک نقطه رسمی برای همکاری سه شهر است بلکه آغازگر یک چرخه همیاری و همکاری در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.»

محی‌الدینی همچنین با بیان اینکه گردشگری در هر شهر به‌عنوان یک پیوست فرهنگی و عمرانی وجود دارد، افزود: «رضایت و تجربه مثبت گردشگران در یک شهر به احساس خوب آنها در شهرهای دیگر و اقامت طولانی‌تر آنها منجر می‌شود. این یک سیکل پیوسته است که به بهبود زیرساخت‌ها و کیفیت خدمات گردشگری در هر سه شهر کمک خواهد کرد.»

در پایان، شهردار یزد از همکاران خود در اصفهان و شیراز و شهرداران محترم این شهرها قدردانی کرد و خواستار همکاری بیشتر برای ارائه بهترین تصویر از کشور ایران به جهان شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.