4

شبکه بهداشت و درمان سپیدان پایگاه اورژانس ۱۱۵ دهستان سرناباد شهرستان سپیدان، آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 13136
  • 23 خرداد 1402 - 23:19
شبکه بهداشت و درمان سپیدان پایگاه اورژانس ۱۱۵ دهستان سرناباد شهرستان سپیدان، آماده بهره برداری است
رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان از تکمیل ساختمان پایگاه اورژانس دهستان سرناباد از توابع این شهرستان سپیدان خبر داد.

آونگ پرس  ،  به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، «سیاوش کریمی» با اشاره به گردشگرپذیری و ورود مسافران در فصول مختلف به این شهرستان افزود: وجود پایگاه های اورژانس در نواحی گردشگری و مناطقی با فاصله جغرافیایی زیاد با مرکز شهرستان، در سال های گذشته به یکی از نیازها و اولویت های اساسی شهرستان تبدیل شده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‌های پزشکی فارس همکاری و پیگیری های بسیاری در این زمینه انجام شده است.

او ادامه داد: ساخت سه پروژه پایگاه اورژانس ۱۱۵ «هماشهر»، «سرناباد» و «کمهر» در حوزه خدمات پیش بیمارستانی، طی سه سال گذشته آغاز شده که هر سه پایگاه برای ورود به چرخه ارائه خدمات سلامت در شهرستان در حال آماده سازی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با بیان اینکه پایگاه اورژانس سرناباد در حال حاضر آماده بهره برداری است، اضافه کرد: پایگاه اورژانس کمهر نیز در حال حاضر با پیشرفت ۳۵ درصدی، در دست اقدام است و این اورژانس تا تامین اعتبار و تکمیل ساختمان پایگاه، در ساختمان قدیمی خانه بهداشت کمهر، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کریمی با اشاره به اینکه فاصله دورترین روستا در منطقه سرناباد تا نزدیک ترین مرکز اورژانس ۱۱۵ بیش از ۷۰ کیلومتر است گفت: احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در این منطقه بسیار ضروری بود و با احداث آن بیش از ۳۰ روستا از خدمات پیش بیمارستانی بهره مند می شوند.

او با تقدیر از «سید محمد حسینی» نیکوکار عرصه سلامت که زمین این پایگاه را اهدا کرده است، گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و با زیربنای ۱۳۰متر مربع ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=13136

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.