4

فصل مشترک همکاری بین بهارنکو و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

  • کد خبر : 13167
  • 24 خرداد 1402 - 13:49
فصل مشترک همکاری بین بهارنکو و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
جلسه‌ای با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل، مسوول دفتر ارتباطات و همکاری‌های گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو و مسوول موسسه پیش از ازدواج این موسسه به منظور برنامه ریزی به منظور اجرای برنامه‌های مشترک و همکاری‌های بیشتر بین این دو دستگاه برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس به نقل از روابط عمومی گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو ،در این جلسه عباس حمزه‌ای؛ مسوول دفتر ارتباطات بهارنکو نزدیک‌ترین سازمان از نظر عملکرد و رسالت به بهارنکو را اداره ورزش و جوانان برشمرد و اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های مشترک بیشتر همچون همکاری‌های گذشته، میتوان گستره اجرای آموزش‌ها و مشاوره ها را بیش از پیش و قشر بیشتری را درگیر این مهم کرد.
وی با بیان اینکه تاثیر بهارنکو در کاهش آمار طلاق زیر ۵سال استان فارس مشهود بوده است، گفت: یکی از چالش‌های پیش رو در حوزه خانواده مسائل وآسیب های مربوط به روستاها است که نیازمند گسترش خدمات آموزشی و مشاوری در این مناطق هستیم.
در ادامه محمدمهدی شکوهی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، با تاکید بر اینکه هدف ما این بوده که برنامه ها این اداره به بهترین شکل اجرا شود، گفت: در سطح استان و در شهرستان ها مشاوره پیش از ازدواج را به شکلی ویژه و اثربخش پیاده کنیم. شکوهی افزود: سازمانی که امید داریم بتواند در این راستا همراه و کمک کننده به ما باشد بهارنکو است.
در پایان مقرر شد که کارگاه‌ها و همایش‌های پیش از ازدواج در سطح استان با همکاری بهارنکو و ورزش و جوانان فارس در سطح استان به اجرا گذاشته ش

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=13167

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.