2

۳۲۰۰ نفر در آزمون های مهارتی شرکت دارند

  • کد خبر : 13392
  • 24 خرداد 1402 - 16:28
۳۲۰۰ نفر در آزمون های مهارتی شرکت دارند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری آزمون های مهارتی فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی فارس همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از سه هزار داوطلب در شش شهرستان استان، خبر داد.

آونگ پرس  ، راستای برگزاری آزمون های مهارتی، حمیدرضا قانعی، با بیان اینکه امسال ۳۲۰۰ نفر در این آزمون ها شرکت کرده اند، گفت: آزمون ها در شیراز و پنج حوزه انتخابیه استان، از جمله شهرستان های لار، لامرد، خرم بید، نورآباد و داراب و درحوزه رشته های تخصصی هنری، شامل : گرافیک رایانه ای، عکاسی دیجیتال، نگارگری، تذهیب، سفالگری، منبت، تصویرسازی و جلوه های ویژه در حال برگزاری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، افزود: این مجموعه آزمون ها کمکی به علاقمندان رشته های هنری است که علاوه بر رشته های جاری خود در مدارس و دانشگاه ها، بتوانند مهارت های هنری خویش را آزمون داده و مدرک رسمی دریافت کنند.

وی ضمن اعلام برتر شدن واحد آموزش این استان و دریافت لوح سپاس از طرف دفتر مرکزی برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در میان سایر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، گفت: آزمون های تئوری(آنلاین) و عملی مهارتی شیراز و شهرستانها در این نوبت از ۱۸ خرداد ماه جاری آغاز و تا ۲۶ ادامه دارد.

قانعی در پایان بیان اشت: آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل تئوری و عملی در رشته های عکاسی، موسیقی، گرافیک رایانه، طراحی دوخت، چهره سازی و غیره است که به ‌صورت سراسری و هم ‌زمان به منظور فراگیری و ارتقا آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌های مهارتی به‌ صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار می شود.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=13392

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.