2

مدیرکل زندانهای فارس در بازدید ۳ ساعته از زندان داراب: توسعه اشتغال مولد در دستور کار باشد

  • کد خبر : 14176
  • 27 خرداد 1402 - 15:08
مدیرکل زندانهای فارس  در بازدید ۳ ساعته از زندان داراب: توسعه اشتغال مولد  در دستور کار باشد
مدیر کل زندان های فارس، در بازدید از اندرزگاه های مختلف زندان داراب با زندانیان از نزدیک ملاقات کرد، همچنین با کارکنان نیز در فضایی صمیمی دیدار و ضمن استماع صحبت ها و نظرات آنان، راهکارهایی را به منظور شتاب بخشی به برنامه‌های تحول و تعالی محور در امور زندان به پرسنل ارائه کرد.

آونگ پرس ، وی همچنین ضمن بازدید از پروژه های عمرانی ، دستوراتی را در خصوص تغییر ساختار و کاربری بخشی از اماکن، توسعه بهسازی و زیباسازی آن و ایجاد نمازخانه و مجموعه اشتغال مولد درون اندرزگاهی زندان اتخاذ و به بهزادی مدیر زندان ابلاغ نمود.
وی تاکید کرد: مهندسی فضای زندان برای گروه های مخاطب روح افزا، آموزشی و مبتنی بر الگوهای روانشناسی و رفتار درمانی باشد.
مدیر کل زندانهای فارس در جمع زندانیان بر ضرورت ارائه آموزش های مهارت اساسی زندگی به آن تاکید کرد و گفت: مددجویان تلاش کنند در مدت حضور در زندان شغل و حرفه ای مناسب و آبرومندانه فرا بگیرند و با مبادرت به اشتغال مولد نه تنها نیاز مالی خود را مرتفع کنند،بلکه بتوانند به خانواده های خود نیز کمک کنند.
وی افزود: زندانیان شاغل و دارای درآمد که مرتکب جرائم عمدی هستند می توانند از محل درآمد خود به رد مال و دیون طلبکاران مبادرت نمایند و به این ترتیب آزادی خود را به شکلی ارزشمند بدست آورند.
اسحاق ابراهیمی همچنین در جمع کارکنان، آنان را سرمایه های ارزشمند سازمانی توصیف کرد و با بیان اینکه همکاران باید در حوزه صیانت و ارتقا سلامت خدمت یاریگر همدیگر باشند پیشنهاد نمود که به منظور ارتقاء رفاهیات، همکاران به سرمایه گذاری های رفاهی جمعی و راه اندازی صندوق اعتباری و قرض الحسنه اهتمام ورزند.
وی با تاکید بر اینکه در مدیریت منابع انسانی، ارتقا تخصص و مهارت های شغلی همکاران و آموزش مستمر آنان و همچنین شایسته‌سالاری و ایجاد مکانیزم های ارتقاء انگیزه در دستور کار قرار دارد گفت: کار در زندان دارای حساسیت ها و آسیب های مختص بخود را داراست و راه برون رفت از آن هوشمندی در انجام خدمت، وظیفه محوری، شناخت رسالت خطیر محوله در تمام مشاغل، ارتقاء باورهای دینی و انگیزه خدمت با نیت جلب رضایت حق تعالی است و ما نیز از همه ظرفیت ها و مقررات برای ارتقا رضایتمندی شغلی، انگیزه خدمت و بهره‌وری استفاده میکنیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=14176

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.