2

تمدید ثبت نام متقاضیان انتخاب واحد تولیدی نمونه استاندارد در فارس

  • کد خبر : 15696
  • 29 خرداد 1402 - 13:34
تمدید ثبت نام متقاضیان انتخاب واحد تولیدی نمونه استاندارد در فارس
مهلت ثبت نام برای متقاضیان شرکت کننده در فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه در فارس در سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ تیر امسال تمدید شد.

آونگ پرس ، تمدید ثبت نام متقاضیان انتخاب واحد تولیدی نمونه استاندارد در فارسرئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد فارس در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: متقاضیان علاقه‌مند انتخاب واحدهای تولیدی استاندارد نمونه در استان می‌توانند تا ۱۰ تیرماه امسال، برای ثبت درخواست از طریق سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، ثبت نام کنند.

مهدی شبانگی افزود: فرم‌های مربوط به انتخاب واحد تولیدی استاندارد نمونه در سایت اداره کل استاندارد فارس قابل دسترس است و همه مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی برای تکمیل این فرم‌ها و ثبت درخواست خود اقدام کنند.
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد فارس گفت: واحدهای تولیدی متقاضی شرکت در این فرآیند باید واجد شرایط داشتن گواهی استاندارد و نداشتن هیچگونه مغایرتی با شاخص‌های استاندارد در محصولات تولیدی، طی سال گذشته باشند.
شبانگی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون‌های انجام شده بر روی محصولات تولیدی واحدهای متقاضی طی یکسال گذشته نباید هیچگونه مغایرتی با استاندارد ملی داشته و هیچ شکایت منجر به اقدام حقوقی نباید در کارنامه واحد تولیدی ثبت شده باشد.
وی گفت: رعایت کیفیت از مهمترین مؤلفه‌های ارزیابی واحدهای متقاضی است، سایر اقدامات موثر بر تداوم و ارتقا کیفیت، نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی و تداوم برنامه استقرار سیستم کنترل کیفیت درخط تولید و نوسازی ماشین‌آلات، نوآوری و افزایش کیفیت محصولات و همچنین صادرات محصول، رضایت مشتریان،ر مصرف بهینه انرژی و تحقیق و توسعه افزایش کیفیت محصول از فاکتورهای اثرگذار در انتخاب واحد نمونه است.
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد فارس گفت: تاکنون پروانه استاندارد معتبر برای ۱۲۶۵ واحدی تولیدی در استان صادر شده است.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد فارس گفت:ثبت نام متقاضیان انتخاب واحد تولیدی نمونه در فارس از اردیبهشت امسال آغاز و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

شبانگی ادامه داد: واحد های نمونه استان مهرماه همزمان با هفته استاندارد معرفی می شوند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=15696

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.