4

حمایت دولت از خیرین برای خریداری آمبولانس

  • کد خبر : 16159
  • 30 خرداد 1402 - 9:31
حمایت دولت از خیرین برای خریداری آمبولانس
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اهدای ده‌ها آمبولانس به مراکز درمانی توسط خیرین عرصه سلامت استان فارس در کنار احداث و توسعه مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگا با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی برای واردات آمبولانس توسط خیرین گفت: در این مصوبه آمده است واردات آمبولانس موردنیاز از طرف دانشگاههای علوم پزشکی، و خیّرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

وی افزود: باتوجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس توسط خیرین در استان فارس و پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه های اورژانس ، لزوم خرید خودروی آمبولانس برای این مراکز و جایگزینی خودروهای فرسوده اورژانس برای خدمات رسانی کاملا مشهود است .

وی در پایان با اشاره به اینکه بجز مراکز اورژانس سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی ، درمانگاهی و درمانی نیز نیازمند آمبولانس هستند گفت کارشناسان مجمع خیرین با توجه به نیازسنجی انجام شده آماده معرفی مراکز نیازمند آمبولانس به خیرین هستند.

تمامی خودروهای آمبولانس اهدایی از طرف خیرین به نام ایشان نامگذاری می گردد تا این فرهنگ نیک در بین مردم اشاعه یابد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=16159

برچسب ها

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.