4

دستگیری اعضای باند سارقان محتویات و قطعات خودرو در “شیراز

  • کد خبر : 19125
  • 04 تیر 1402 - 17:30
دستگیری اعضای باند سارقان محتویات و قطعات خودرو در “شیراز
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان "شیراز" از دستگیری اعضاي باند سارقان محتویات و قطعات خودرو با 60 فقره سرقت خبر داد.

آونگ پرس ، سرهنگ ” عبدالرضا ضربت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران “کلانتری ۱۲ فخر آباد، ۲۵ شریف آباد و پایگاه تجسس” قرار گرفت.
وی افزود : ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، موفق شدند ۵ سارق حرفه‌ای و ۱۰ خریدار اموال مسروقه را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
جانشین فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به ۶۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اقرار کردند، گفت: در بازرسی از منزل سارقان اموال مسروقه از قبیل انواع ابزار آلات، چند دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یک خودرو ۲۰۶، انواع لاستیک، آینه و چراغ خودرو، تعدادی کپسول آتش نشانی و… کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهارداشت: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ- بلوار شیرودی – طبقه فوقانی کلانتری ۲۰ گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=19125

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.