5

آمادگی کمیته امداد فارس به منظور جمع‌آوری و توزیع نذورات قربانی

  • کد خبر : 19744
  • 06 تیر 1402 - 13:06
آمادگی کمیته امداد فارس به منظور جمع‌آوری و توزیع نذورات قربانی
مدیرکل کمیته امداد فارس از آمادگی این نهاد برای جمع آوری نذورات قربانی و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، مرتضی موصلی، با اشاره به اهمیت عید قربان از دیدگاه اسلام، گفت: عید قربان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار خویش است.

وی با بیان اینکه در این روز بزرگ نباید نیازمندان را فراموش کنیم؛ افزود: این نهاد آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک‌اندیش در سراسر استان است. هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار در این روز می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل امداد فارس خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۳۵۶ مرکز نیکوکاری و ۵۸ دفتر کمیته امداد در سطح استان و ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار در محل های برگزاری نماز عید سعید قربان در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات قربانی (نقد و غیر نقد) از خیرین هستند.

موصلی ادامه داد: سال گذشته در عید قربان بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیرین و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان تأکید کرد: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر، در کوتاه ترین زمان بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=19744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.