7

برنامه‌های عید غدیر در فارس اعلام شد

  • کد خبر : 24157
  • 14 تیر 1402 - 22:56
برنامه‌های عید غدیر در فارس اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به تشریح برنامه‌های شاد روز عید غدیر در شیراز و استان فارس پرداخت و گفت: از صبح عید غدیر برنامه‌های متنوع همراه با شادپیمایی خیابانی برنامه‌ریزی شده است.

آونگ پرس ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه ساعت ۱۷ روز عید غدیر نیز مجدداً مراسم شادپیمایی به همراه جشن خیابانی از میدان شهدا (شهرداری) تا حرم مطهر انجام خواهد شد، بیان کرد: پس از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد در این حرم مطهر، بزرگترین کیک شادی ۱۱۰ طبقه جهان بین عشاق و شیعیان امام علی (ع) توزیع خواهد شد.

وی همچنین با یادآوری اینکه از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰ شب در تمامی شهرستان‌های استان فارس جشن‌های مفصل برای گرامیداشت روز ولایت برگزار شده است، افزود: در روز عید غدیر اطعام علوی به همت خیران میان تمامی مردم استان توزیع خواهد شد.

ملک‌مکان، برپایی جشن بزرگ خانوادگی در ورزشگاه حافظیه شیراز همزمان با میلاد امام هادی(ع) را مورد توجه قرار داد و گفت: جشن بزرگ خانوادگی ۱۵ هزار نفری در شهر شیراز با استقبال بی نظیر شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) روبه‌رو شد و یک هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه کامل بین زوج‌های جوان نیازمند در دهه ولایت و امامت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=24157

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.