3

تقویت تولید و حمایت از کارگران اولویت شهرداری شیراز است

  • کد خبر : 24862
  • 16 تیر 1402 - 19:14
تقویت تولید و حمایت از کارگران اولویت شهرداری شیراز است
شهردار شیراز با یادآوری شعار سال، تقویت تولید و حمایت از کارگران را به‌عنوان مهمترین رکن تولید و مهار تورم را نیز از اولویت‌های این نهاد خدمات‌رسان برشمرد.

آونگ پرس ، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، ۱۶ تیرماه در دیداری که با هیئت اجرایی و کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی استان فارس داشت، گفت: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، اهتمام ویژه‌ای به مهار تورم در شهرداری شیراز شده است.

وی، به مسئله بازنشستگی ۳۵۰ نفر از کارکنان به عنوان یک رکورد و همچنین عدم پذیرش نیروی جدید اشاره کرد و افزود: انتقال شهرداری شیراز به ساختمان شهید سلیمانی پس از ۸۰ سال در راستای تمرکز مدیریتی و سیاست کاهش هزینه بوده است.

انجام بی‌سابقه و همزمان پروژه‌های متعدد خرد، متوسط و کلان مقیاس در شیراز و دو شیفته کردن آن‌ها به‌منظور اتمام پیش از موعد بهره‌برداری از جمله دیگر فعالیت‌های شهرداری شیراز به‌منظور کاهش هزینه، رشد تولید و مهار تورم انجام می‌دهد که اسدی به آن‌ها اشاره کرد.

شهردار شیراز همچنین تقویت تولید و حمایت از کارگران را به‌عنوان مهمترین رکن تولید و مهار تورم را نیز از اولویت‌های این نهاد خدمات‌رسان برشمرد.

وی با اشاره به حرکت مدیریت شهری به سمت فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بر ضرورت تحول به‌عنوان یک اصل جهشی و جهادی و ایجاد امید آفرینی تأکید کرد.

علیرضا پاک‌فطرت، نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر مدیریت شجاعانه و مدبرانه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار امسال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تأکید کرد و گفت: باید کاهش هزینه و تقویت تولید را مدنظر قرار داد.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه تأکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های شهرداری برای تقویت کار و کارگر شد.

علی راستگو، دبیر اجرایی خانه کارگر فارس نیز در این دیدار با اشاره به مسائلی که متوجه اقشار کارگر و بازنشسته است، به ضرورت توجه و حمایت مدیریت شهری تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=24862

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.