1

ضرورت تلاش برای فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت

  • کد خبر : 25697
  • 17 تیر 1402 - 22:50
ضرورت تلاش برای فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تغییرات در باورهای اعتقادی را از جمله مؤلفه‌های موثر در زمینه جوانی جمعیت دانست و بر اهمیت تلاش برای فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید کرد.

آونگ پرس ، نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدوی، معاون نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۱۷ تیرماه در دورهمی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی که به همراه خانواده‌های آنان و به مناسبت دهه ولایت برگزار شد، گفت: با توجه به کارهای پژوهشی که مؤسسات مختلف در چند سال اخیر انجام داده‌اند، دو نکته در مبحث جوانی جمعیت اهمیت دارد.

وی با اشاره به تغییرات سبک زندگی امروز در مقایسه با دهه‌های ۶۰ و ۷۰، این موضوع را یکی از عوامل مهم و جدی در حیطه جوانی جمعیت کشور برشمرد.

مهدوی، تغییرات در باورهای اعتقادی را دیگر مؤلفه موثر در این زمینه دانست و بر اهمیت تلاش برای فرهنگ‌سازی در زمینه جوانی جمعیت تأکید کرد.

وی در ادامه اساتید دانشگاه را یکی از اقشار بسیار تاثیرگذار در تحقق اهداف این برنامه ملی خواند و اظهار کرد: اساتید متخصص می‌توانند با انتقال نظر و تجربه به نسل بعد و دانشجویان در این زمینه فرهنگ‌ساز باشند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دریافت نظرات و پیشنهادهای اساتید در حیطه جوانی جمعیت در مجموعه نهاد مقام معظم رهبری استقبال کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=25697

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.