3
در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز به اصفهان مطرح شد:

امکانات آزادراه شیراز _اصفهان تا قبل از افتتاح مستقر خواهد شد

  • کد خبر : 33832
  • 28 تیر 1402 - 20:07
امکانات آزادراه شیراز _اصفهان تا قبل از افتتاح مستقر خواهد شد
استاندار فارس گفت: برخی امکانات و زیرساخت‌های آزادراه شیراز به اصفهان از جمله ایستگاه اورژانس و پلیس راه، روشنایی مسیر و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی، تا قبل از بهره‌برداری از این پروژه مستقر خواهند شد.

آونگ پرس ، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز – اصفهان که با حضور دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و چند تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: این پروژه هم اینک در ۶ قطعه دارای بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی است که می کوشیم تا همزمان با حلول ماه ربیع الاول و در سفر دوم هیئت دولت به استان آنرا افتتاح کنیم.
استاندار فارس ادامه داد: هم اینک نصب علائم از سمت ایزدخواست آباده و مراحل اجرای ۲۰ کیلومتر باقیمانده از نیوجرسی و همچنین روشنایی مسیر و ایستگاه های اورژانس و پلیس و مجتمع های بین راهی و جایگاه های سوخت نیز در حد مورد نیاز در حال انجام است که تا قبل از افتتاح پروژه اجرا و مستقر خواهند شد.
استاندار فارس اظهار کرد: با توجه به دغدغه ای که در بحث ورودی شهر شیراز در منطقه گویم داشتیم هم اینک یک جاده در تنگ خیاره در دست آماده شدن است که همزمان با افتتاح پروژه آزادراه، بخشی از این جاده نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=33832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.