3
رئیس اتاق بازرگانی فارس:

امنیت، نیاز اصلی بخش اقتصادی است

  • کد خبر : 34663
  • 01 مرداد 1402 - 20:19
امنیت، نیاز اصلی بخش اقتصادی است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس، امنیت را نیاز اصلی بخش اقتصادی دانست و گفت: بخش‌های تولید، بازرگانی، صادرات و واردات با مشکلات متعددی روبروست و برای بقا نیازمند حمایت همه‌جانبه است.

آونگ پرس ، محمدصادق حمیدیان یکشنبه اول مرداد در دیدار اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با دادستان مرکز این استان، افزود: در شرایط فعلی نیاز است همه متولیان اعم از بخش دولتی و خصوصی برای حفظ و رونق تولید و اقتصاد کشور و استان قدمی موثر بردارند و ما در پارلمان بخش خصوصی استان در این زمینه آماده همکاری با تمام دلسوزان اقتصاد هستیم.

به نقل از اتاق بازرگانی فارس، حمیدیان با قدردانی از دستگاه قضا و دادستانی مرکز فارس، گفت: اقدامات انجام شده در این کارگروه در کشور منحصر به فرد است و ما به صورت هر هفته شاهد اتفاق‌های مثبت و نگاه حمایتی دستگاه قضایی از فعالیت اقتصادی وتسهیل فضای کسب و کار در استان هستیم که این اتفاق مثبت و مبارکی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز گفت: عمده فعالیت‌های دادستانی در حوزه اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرایم و پیگیری حقوق عامه است که جنبه‌های مثبت و حمایتی آن کمتر مورد توجه قرار دارد.

سید مصطفی بحرینی با تاکید بر اینکه حمایت از بخش تولید، اقتصاد و معیشت مردم از دغدغه‌های اصلی دادستانی است، گفت: حمایت از تولید و رونق اقتصاد را به عنوان مطالبه عمومی، وظیفه خود می‌دانیم و تمرکز ما بر حمایت از اقتصاد سالم و پویا است.

دادستان مرکز فارس خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش تولید درگیر مشکلات متعدد داخلی و خارجی است که رویکرد حمایتی ما پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و اجحاف به این بخش است.

بحرینی با بیان اینکه در مباحث حوزه حمایت از سرمایه گذار واقعی و تولید و اقتصاد باید برای صنایع کوچک و متوسط از قانون به عنوان راهگشا استفاده کرد، گفت: قانون فصل‌الخطاب همه امور است؛ در حوزه اقتصاد باید از قوانین برای حل و فصل مشکلات و تسهیل فضای کسب و کار و رونق اقتصادی استفاده شود.

دادستان مرکز استان فارس اضافه کرد: در این شرایط همه دستگاه‌ها باید به تولید کمک کنند و نگاه حمایتی دادستانی می‌تواند ابزار قانونی در این زمینه باشد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=34663

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.