1

شورا هیچ مانعی بر سر راه شهرداری نگذاشته است/بدهی ۳۵ هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به شهرداری

  • کد خبر : 35189
  • 03 مرداد 1402 - 16:33
شورا هیچ مانعی بر سر راه شهرداری نگذاشته است/بدهی ۳۵ هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به شهرداری
شهردار شیراز با بیان اینکه تمام توفیقات به دست آمده در شهرداری و مدیریت شهری با مساعدت و پشتیبانی شورا و اتحاد و وحدت میان این دو مجموعه بوده است گفت:تاکنون شورا هیچ مانعی بر سر راه شهرداری نگذاشته و همواره نقش دلگرمی برای شهرداری داشته است.

آونگ پرس ، محمد حسن اسدی در نشست خبری با ارائه گزارشی از فعالیت ها و پروژه های شهرداری شیراز گفت: برای امسال ۲ هزار و ۳۴۵ پروژه در نظر داریم که ۵۳۶ پروژه بزرگ مقیاس و ۲هزا رو۲۸۰ ریز پروژه و همچنین ۶۱۳ پروژه نیز هنوز شروع نشده است.
شهردار شیراز در ادامه به بدهی های شهرداری اشاره کردو افزود: بدهی شهرداری ۹ هزار میلیارد تومان بوده که ۴ هزار میلیارد تومان آن تسویه شده که از این میزان ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد متعلق به بانک شهر است و ۵ هزارو ۵۰۰ میلیارد بدهی کنونی شهرداری است.
وی در خصوص میزان مطالبات شهرداری شیراز، از دستگاه‌های دولتی نیز گفت: این میزان ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که این عدد در سامانه دولت ثبت شده است.
شهردار کلانشهر شیراز با بیان اینکه کل بودجه کمتر از دو سال ۴۰۰ درصد رشد داشته و از۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان به ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اضافه کرد: برای نخستین با بودجه درآمدی شهرداری در سال ۱۴۰۱ تحقق ۱۰۳ درصدی داشته است .
اسدی در رابطه با املاک شهرداری که در مسیر هستند نیز گفت: برای همه افرادی که در منازل ساکن هستند حکم قضایی فرستاده شده و بنده راجع به یک نفر هم موافقت نکردم و تبعیض قایل نشدم .
مقام ارشد شهر شیراز با بیان اینکه تمام توفیقات به دست آمده در شهرداری و مدیریت شهری با مساعدت و پشتیبانی شورا و اتحاد و وحدت میان این دو مجموعه بوده است گفت:تاکنون شورا هیچ مانعی بر سر راه شهرداری نگذاشته و همواره نقش دلگرمی برای شهرداری داشته است و بنده خود را ملزم به اجرای بدون کم و کاست مصوبات شورا می دانم.
وی در رابطه با انتقال زندان عادل آباد نیز گفت: برای این موضوع با نمایندگان مجلس و مدیر زندان جلسات مختلفی داشتیم که تفاهم نامه ای منعقد شده و یکی از آرزوهای بنده نیز انتقال زندان به خارج از شهر است .
اسدی در خصوص همراهان بیمار اطراف بیمارستان شهید فقیهی نیز اظهار داشت: برخی از همراهان بیمار از رویناچاری در پیاده روها و وسط بلوار چادر میزنند که چهره شهر را نازیبا کرده است که در این راستا با مصوبه شورا مقرر شده است ۱۰ میلیارد برای همراه سرای بیمار اختصاص دهیم تا دیگرکسی در پیاده رو نماند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=35189

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.