4

توزیع بیش از ۷ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی نورآباد ممسنی

  • کد خبر : 37115
  • 11 مرداد 1402 - 15:13
توزیع بیش از ۷ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی نورآباد ممسنی
رییس ناحیه نورآباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین و توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی این ناحیه خبرداد.

آونگ پرس ، نواب محمودی رییس ناحیه نورآباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به جایگاه و سهم شهرستان‌های تحت پوشش این ناحیه در بخش تولیدات کشاورزی و باغی استان، از تامین و توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی این ناحیه خبرداد و گفت : حدود ۹۵ درصد از مصرف کنندگان جز این ناحیه را مصرف کنندگان بخش کشاورزی تشکیل می‌دهند که به طور میانگین روزانه ۶۰ هزار لیتر نفت گاز به این بخش تحویل داده می‌شود.

او سهم بخش کشاورزی از نفت گاز توزیع شده در ناحیه را ۲۶ درصد بیان و اظهارداشت: به طور میانگین روزانه ۲۳۰ هزار لیتر نفت گاز و ۱۷۰ هزارلیتر بنزین در ناحیه نورآباد تامین و توزیع می‌شود.

رییس ناحیه نورآباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به قرار گرفتن ناحیه در محور جنوب غربی استان و حجم تردد‌ها در این جاده گفت: در حال حاضر ۱۱ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سه باب جایگاه سی ان جی در این ناحیه فعال و در حال ارایه خدمت به مردم است و به منظور تسریع بخشیدن و ارایه خدمات مطلوب تر ساخت یک باب جایگاه بنزین و یک باب جایگاه سی ان جی در دستور کار ناحیه قرار دارد.
ناحیه نورآباد، سوخت رسانی به دو شهر رستم و نورآباد را با بیش از دو هزار مصرف کننده جز و ۳۰ مصرف کننده عمده برعهد دارد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=37115

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.