2

بزرگترین سرمایه و ثروت فارس بزرگان و نام‌آوران ورزشی و فرهنگی هستند

  • کد خبر : 37895
  • 16 مرداد 1402 - 18:52
بزرگترین سرمایه و ثروت فارس بزرگان و نام‌آوران ورزشی و فرهنگی هستند
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: بزرگترین سرمایه و ثروت استان فارس را بزرگان، مشاهیر و نام‌آوران ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: گرامی داشت آن‌ها قطعاً نقشی اساسی در دورنمای توسعه استان خواهد داشت.

آونگ پرس ، مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته ورزشی آمادگی جسمانی استان فارس در بخش‌های مختلفی برگزار شد و در آن‌ها از پیشکسوتان، داوران، مربیان ، پیشکسوت ورزشی‌نویس این حوزه تجلیل شد.

در این مراسم دکتر امینا زاده گفت:پیشکسوتان استان در تمامی رشته ها به‌عنوان سرمایه‌های ورزش ، همواره در پیشرفت ورزشی استان نقش بسزایی داشته اند، که به پاس تجلیل از پیشکسوتان این رشته ، این مراسم برپا شده است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس پس از تقدیر از فعالیت های هیات پیشین و سرپرستی کنونی اظهار امیدواری کرد با حضور و همکاری مربیان کاربلد و مجرب و پیشکسوتان، موفقیت های بسیاری در انتظار این رشته است .

وی بزرگترین سرمایه و ثروت استان فارس را بزرگان، مشاهیر و نام‌آوران ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: گرامی داشت آن‌ها قطعاً نقشی اساسی در دورنمای توسعه استان خواهد داشت.
در ادامه محمد جواد کشاورز سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان فارس، با بیان اینکه فعالیت های اعضای هیات قطعا نوید بخش آینده روشنی است از پیشکسوتان ورزشی این حوزه درخواست کرد در جهت توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه اهتمام ویژه داشته باشند و نظرات خود را در بخش های مختلف ارائه کنند تا از تمامی ظرفیت های موجود بتوان بهره مند شوند.

در این مراسم از سپهری رییس انجمن پیشکسوتان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و مولف جلد اول و دوم کتاب تاریخ ورزش فارس تجلیل به عمل آمد ، و وی با اعلام این نکته که چاپ وانتشار جلد سوم کتاب تاریخ ورزش فارس منوط به فراهم شدن مقدمات و امکانات مورد نیاز است،توفیق آن را با علاقمندی مسئولین اداره کل ورزش وجوانان استان دانست.
در بخش دیگر این گردهمایی، از بانوان؛ سفید فرد ، جواهری ، فیلی ، نوری زاده و جوانمردی و آقایان سپهری،جمشید، گلشنی ,توکلیان فرد و پاک فطرت تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=37895

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.