7

خبرنگاران خط مقدم مسیر امنیت در جامعه

  • کد خبر : 37906
  • 17 مرداد 1402 - 12:24
خبرنگاران خط مقدم مسیر امنیت در جامعه
فرمانده انتظامی فارس گفت:خبرنگاران در مسیر ایجاد و احساس امنیت در جامعه در خط مقدم هستند.

آونگ پرس ، سردار رهام بخش حبیبی در مراسم تجلیل از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار، گفت: بهترین خبرنگار حضرت زینب بود که با ترسیم زیبا، وقایع کربلا را منتقل کرد.
وی با بیام اینکه پلیس با هدف ایجاد امنیت و آرامش از خبرنگاران استفاده میکند، افزود: خبرنگاران در مسیر ایجاد امنیت و احساس امنیت در جامعه در خط مقدم هستند و هرکسی خبرنگاران را نادیده بگیرد به هدف خود نمی‌رسد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه استعمار و دشمنان برای رسیدن به هدفشان از خبرنگاران استفاده می‌کنند، گفت: اثر قلم و دوربین خبرنگار از هزاران شلیک گلوله دوشیکا بیشتر است و باید خوب رسانه را شناخت، دروغ‌ها را شناخت و مردم نیز آشنا کرد.

سردار حبیبی با بیان اینکه خبرنگار را نمیتوان در قالب یک تعریف محاصره کرد و به گروه یا نهادی نسبت داد، افزود: خبرنگاران انسان‌های بزرگ و توانمندی هستند که میتوانند امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این نشست گفت: منزلت رسانه منزلت پیشرفت جامعه است و جایگاه خبرنگار و رسانه جایگاه باز کردن مسیر رشد و بالندگی جامعه است.

احمد پهلوانیان با بیان اینکه خبرنگاران رسالت حفظ امنیت در جامعه را به دوش می‌کشد، افزود: خبرنگاران به نوعی در این حوزه فعال و اثر گذار هستند و با اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، دانش افزایی برای حفظ امنیت روانی جامعه و بنیان‌های فکری مردم تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: رسانه باید در میان حاکمیت و در میان مردم باشد و بین دو حوزه نقش رسانه بودن به عنوان پیام رسان و بازتاب دهنده ایفا کند و اینگونه جامعه در مسیر بلوغ و بالندگی قرار میگیرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=37906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.