4

بازداشت عامل تصادف زنجیره‌ای بلوار امیرکبیر شیراز

  • کد خبر : 38000
  • 20 مرداد 1402 - 12:48
بازداشت عامل تصادف زنجیره‌ای بلوار امیرکبیر شیراز
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس از توقیف کامیون متخلف با همکاری شهروند قانون مدار خبر داد.

آونگ پرس ، سرهنگ کاووس محمدی گفت: عصر روز سه شنبه ۱۷ مرداد در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه یک دستگاه کامیون در بلوار امیر کبیر شهر شیراز با تعداد ۱۱ خودرو برخورد کرده و ضمن فوت شدن یک نفر در صحنه تصادف و مصدوم شدن فرد دیگر، راننده از محل متواری شده است که بلافصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با انتشار کلیپ در فضای مجازی و تماس احدی از شهروندان قانونمدار با ۱۱۰ مبنی بر شناسایی کامیون مذکور و پیگیری‌های مرکز فرماندهی و کنترل پلیس فارس، مأموران انتظامی شهرستان‌های کوهچنار و کازرون به آدرس اعلامی که در روستای کمارج شهرستان کازرون بود اعزام و راننده کامیون مورد نظر را درحالی که قصد حرکت به سمت استان بوشهر داشت را دستگیر و کامیون را توقیف کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس خاطرنشان کرد: با اقدامات ماموران انتظامی و در تحقیقات تخصصی پلیس و اسناد و مدارک موجود مشخص شد کامیون مذکور همان خودرویی است که درصحنه تصادف مشاهده شده است که راننده و کامیون به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
محمدی ضمن اعلام اینکه متاسفانه در این صحنه تصادف یکی از شهروندان فوت کرده و یک نفر دیگر مصدوم شده است اعلام کرد:حال مصدوم رضایتبخش بوده و تحقیقات درخصوص علت فرار راننده از صحنه تصادف و جزئیات آن در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38000

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.