2

طرح «بینش مطهر» برای دانشجو معلمان اجرایی شود

  • کد خبر : 38078
  • 21 مرداد 1402 - 16:14
طرح «بینش مطهر» برای دانشجو معلمان اجرایی شود
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به احیای مجدد طرح «بینش مطهر» ویژه دانش‌آموزان در این استان گفت: راه‌اندازی دبیرخانه بینش مطهر امری ضروری است که باید به سرعت انجام شود و این طرح برای دانشجو معلمان نیز اجرایی شود.

آونگ پرس ، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۲۱ مردادماه در نخستین جلسه کارگروه اجرای مجدد طرح «بینش مطهر» پس از یک دوره توقف در استان اظهار کرد: این طرح از برنامه‌های ارزشمندی است که به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اظهار کرد: مدیران باید بدون وقفه تلاش کنند تا بتوایم از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کنیم.

عسکری تصریح کرد: ضروری است در راستای اجرایی‌سازی طرح «بینش مطهر»، یک برنامه چهل روزه تهیه و ارائه شود و مدیران مدارس نیز به دقت اجرایی‌سازی آن را دنبال کنند.

وی با تصریح اینکه در گام اول، این برنامه باید برای معلمان سپس دانش‌آموزان و در ادامه برای اولیا ارائه شود، گفت: راه‌اندازی دبیرخانه بینش مطهر امری ضروری است که باید به سرعت انجام شود و این طرح برای دانشجو معلمان نیز اجرایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با بیان اینکه در ادامه برنامه نیز سه برنامه اجرایی چهارماهه، یک ساله و چهارساله تدوین شود، افزود: امروزه باید گفتمان شهید مطهری را با زبانی متفاوت به نسل جوان ارائه کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: برای استفاده از اندیشه‌های مرحوم علامه مصباح یزدی نیز که مشابه اندیشه استاد شهید مطهری است باید برنامه‌ریزی شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38078

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.