3
آخرین تحولات فلسطین؛

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری

  • کد خبر : 38883
  • 06 شهریور 1402 - 12:04
درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری
منابع فلسطینی با اشاره به حملات گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، از بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی در این حملات خبر دادند.

آونگ پرس ، به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش، شاباک و گارد مرزی در حملات بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۶ فلسطینی را بازداشت کردند.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در اردوگاه بلاطه

بامداد امروز دوشنبه درگیری‌های مسلحانه متعددی همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف شمال کرانه باختری رخ داد.

بنابراین گزارش، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، مبارزان مقاومت با آنها وارد درگیری شده و در چندین نقطه آنها را هدف تیراندازی شدید خود قرار دادند.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در دو نقطه از نابلس درگیر شده و آنها را هدف بمب‌های دست ساز قرار دادند.

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری

همچنین در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک برقه در نابلس و شهرک یعبد در جنین، چندین جوان فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با صهیونیست‌ها در دیگر مناطق شمال کرانه باختری از جمله ایست بازرسی الجلمه و اردوگاه طولکرم خبر دادند.

۴ اسیر فلسطینی اعتصاب غذای خود را متوقف کردند

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که ۴ اسیر فلسطینی در پی موافقت سازمان زندان‌های صهیونیستی با توقف مجازات‌ها و بازداشت موقت آنان، اعتصاب غذای خود را تعلیق کردند.

این هیئت امروز دوشنبه در بیانیه‌ای عنوان کرد که این ۴ اسیر زهدی طلال عبیدو از الخلیل، محمد تیسیر زکارنه، انس احمد کمیل از شهرک قباطیه در جنوب جنین و سیف ذیاب عمارین از شهرک بیت عوا در الخلیل هستند.

این ۴ اسیر فلسطینی از مدتی پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود دست به اعتصاب غذا زده بودند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.