1

فعالیت کارگاه‌های الکترونیک پیشروترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی کشور

  • کد خبر : 38906
  • 06 شهریور 1402 - 14:43
فعالیت کارگاه‌های الکترونیک پیشروترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی کشور
در ادامه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به فارس در فاز دوم راه اندازی شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) کارگاه‌های الکترونیک این شرکت راه اندازی شد.

آونگ پرس ، ۲۱ روز پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس ، کارگاه‌های الکترونیک شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز شروع به کار کرد.
کارخانه‌ای تی‌ای  مدت ۱۸ سال تعطیل شده بود و قرار بود دوسال قبل این کارخانه دو هزار میلیارد تومانی ، ۱۴۷ میلیارد تومان در مزایده به فروش برسد و تغییر کاربری بدهد .

با ورود خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس و تهیه و پخش چهار گزارش از مشکلات این کارخانه ، دستگاه قضایی در فارس مزایده را لغو کرد و در سفر رئیس قوه قضائیه ، فاز اولیه این واحد تولیدی یعنی واحد‌ها و سالن‌های مکانیکی و جوش راه اندازی شد.

اکنون در ادامه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس در فاز دوم راه اندازی شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) کارگاه‌های الکترونیک این شرکت راه اندازی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه نظارت کارگروه قضایی بر فعالیت کارخانه مستمراً ادامه دارد گفت : همه عوامل و کادر مدیریتی جدید این واحد تولیدی تلاش می‌کنند که هویت این واحد تولیدی معتبر که با سفر رئیس قوه قوه قضائیه احیا شد ، به نقطه اوج و بهره برداری از ظرفیت کامل برسد .

خدابخش مدیر (ITMC) نیز با بیان اینکه از زمان شروع به کار این کارخانه در جریان سفر رئیس قوه قضائیه فاز‌های ۰ و ۱ شامل کارگاه‌های مکانیک، جوش و رنگ راه اندازی شده است گفت: فاز ۲ راه اندازی یعنی کارگاه‌های الکترونیک هم اکنون آغاز به کار کرده است و قرار است تولید نیمه انبوه و تست‌های آزمایشی در دستور کار قرار گیرد.

کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران (ITI) به عنوان شرکت مادر تخصصی در زمینه تولید زیرساخت‌های مخابراتی در سال ۱۳۵۳ با همکاری شرکت NEC ژاپن در شیراز آغاز شد.

این کارخانه از همان ابتدای فعالیت شرایط اشتغال افزون بر ۲ هزار نیرو را فراهم کرد و به عنوان قلب تپنده تولید پیشرفته‌ترین تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی کشور شناخته شد .

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38906

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.