3

انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از مراکز مشاوره برتر کشور

  • کد خبر : 39188
  • 14 شهریور 1402 - 13:41
انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از مراکز مشاوره برتر کشور
مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از مراکز مشاوره برتر کشور معرفی شد.

آونگ پرس ، در دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشورکه با حضور مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و جمعی از مدیران مراکز مشاوره دانشگاه‌های کل کشور، در شهریورماه سال جاری به‌میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز، برای چهاردهمین سال پیاپی، موفق به کسب «رتبه برتر کشوری» و دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

دکتر چنگیز رحیمی، گفت: هرسال دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان به ارزیابی اقدامات مراکز مشاوره دانشگاه ها و خدمات شاخص و تاثیرگذار آن‌ها می‌پردازد، باتوجه به فعالیت‌های مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز در زمینه‌ی ارائه خدمات مشاوره، روان‌درمانی و مددکاری، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی کشوری و منطقه‌ای، انجام طرح‌های مختلف مداخلاتی و همکاری مناسب با دفتر مشاوره و سلامت در سال ۱۴۰۱، این مرکز موفق به کسب بالاترین امتیاز از بین دانشگاه‌های با جمعیت دانشجویی بین ۱۲ تا ۱۸هزار نفر شده است.

مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز افزود: این موفقیت مرهون تلاش، پیگیری و همراهی کارکنان مرکز مشاوره و حمایت‌های همیشگی مسئولان دانشگاه است.

دکتر رحیمی اظهار امیداواری کرد که با ادامه این روند در سال جاری شاهد رشد و پیشرفت روزافزون مرکز مشاوره و توفیق ارائه خدمات گسترده به دانشگاهیان و عموم مردم باشیم.

گفتنی‌ست، درحال حاضر مرکز مشاوره دانشگاه شیراز، واقع در خیابان نشاط مشغول ارائه خدمات روان‌شناختی در حوزه‌های مختلف است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=39188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.