2

ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان

  • کد خبر : 40607
  • 05 آبان 1402 - 12:32
ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این اداره‌کل در سال جاری خبر داد.

آونگ پرس ،مرتضی موصلی گفت: توانمند سازی مددجویان در بخش اقتصادی با محوریت اشتغال و کسب و کار‌های خرد برای ایجاد و افزایش ارزش افزوده را همواره در دستور کار قرار دادیم که فارس توانست با عملکرد مناسب خود جزو موفق‌ترین استان‌های کشور در زمینه ایجاد اشتغال قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی امسال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد و ۵ دهک اول جامعه ۳۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است، تصریح کرد: سهم فارس از این میزان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیار تومان از محل تبصره ۱۸ بوده که با پیگیری استاندار فارس و با همکاری ۱۶ بانک عامل بیشترین اعتبارات جذب شد.
موصلی با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۷.۵ درصد منابع اشتغال جذب شده است، بیان کرد: در ارزیابی جشنواره شهید رجایی کمیته امداد فارس از نظرایجاد فرصت شغلی و صحت سنجی جزو سه دستگاه برتر استان معرفی شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس ادامه داد: برای جذب اعتبارات و ایجاد فرصت‌های شغلی در تلاش هستیم و ۲ هزار فرصت شغلی امسال ایجاد شده که با توجه به روند خوبی که در چند ماه باقی مانده امسال بتوانیم جذب صد درصدی داشته باشیم.
وی توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری را یکی دیگر از ماموریت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: یکی از برجستگی‌های استان فارس وجود نیک اندیشان و خیران است که ۴۰۰ هزار نیکوکار با مجموعه امداد همکاری می‌کنند.
موصلی بیان کرد: ۳۶۵ مرکز نیکوکاری در سطح محلات استان فارس فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=40607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.