1

ثبت نام در سامانه صدف برای متقاضیان گاز مایع

  • کد خبر : 41646
  • 17 آذر 1402 - 15:20
ثبت نام در سامانه صدف برای متقاضیان گاز مایع
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: متقاضیان گاز مایع باید در سامانه صدف ثبت نام کنند و این سامانه محدودیت زمانی برای ثبت نام ندارد.

آونگ پرس، اسداله طاهری، با اشاره به اینکه متقاضیان گاز مایع باید در سامانه صدف ثبت نام کنند، گفت: برای ساماندهی تمامی دریافت کنندگان گاز مایع این سامانه راه اندازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس اضافه کرد: اقشاری نظیر خانوارهای روستایی، عشایری، صنوف مثل ایزوگامی ها و پزندگی ها و دیگر اقشار مختلف که در سامانه ثبت نام کرده اند و برای اقشاری که ثبت نام نکرده اند، سامانه باز است.

وی گفت: صنوف از طریق سازمان صمت ثبت نام را انجام می دهند و برای هیات های مذهبی و موکب ها هم به محض ساماندهی شدن برای تحویل گاز به آنان اقدام خواهیم کرد.

طاهری در پاسخ به سئوالی در مورد تغییر قیمت گاز مایع که هم اکنون ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است، گفت: قیمت گاز مایع تغییر نکرده است و قرار است نرخ دوم برای افرادی که غیر سهمیه بگیر هستند، اعلام شود.

طاهری افزود: اقشاری مثل روستائیان، عشایر، ایزوگامی ها، پزندگی ها و افرادی که گاز مایع را با قیمت کمتر نیاز دارند، باید در سامانه ثبت نام کنند، این سامانه محدودیت زمانی برای ثبت نام ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41646

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.