1

توضیحات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در خصوص اجرای المان لبیک یا مهدی (عج)

  • کد خبر : 41763
  • 19 آذر 1402 - 21:13
توضیحات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در خصوص اجرای المان لبیک یا مهدی (عج)
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز پیرو انتشار مطالبی درخصوص تخصیص بودجه به ساخت المان بزرگ مقیاس لبیک یا مهدی(عج) در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.

آونگ پرس، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز پیرو انتشار مطالبی درخصوص تخصیص بودجه به ساخت المان بزرگ مقیاس لبیک یا مهدی(عج) در فضای مجازی عنوان کرد: با هدف ساخت المان مذهبی منحصر به فرد در شیراز بعنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع)، اجرای المان لبیک یا مهدی (عج) در آذرماه ۱۴۰۱ در کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر مطرح و با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده، این تصمیم به شهرداری ابلاغ شد.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با اعلام اینکه طرح ساخت این المان در دست مطالعه و بررسی فنی و مهندسی است، افزود: شهرداری شیراز تمهیدات لازم جهت اجرای این المان را در ارتفاعات باباکوهی با جلب مشارکت ۵۰ درصد (هزینه اجرا) در دست مطالعه قرار داد.

این اداره کل اعلام می دارد با توجه به اینکه طرح ساخت المان مذکور در دست مطالعه و بررسی فنی و مهندسی است، هنوز اقدام عملی در راستای احداث آن صورت نگرفته است و بدیهی است جوانب کار در بخش های مختلف مدنظر قرار خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.