2

بهره برداری از ۱۲۵ پروژه جدید آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان، در دهه فجر

  • کد خبر : 41870
  • 26 آذر 1402 - 13:55
بهره برداری از ۱۲۵ پروژه جدید آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان، در دهه فجر
مدیرعامل شرکت آبفا فارس از پیش بینی بهره برداری از ۱۲۵ پروژه جدید آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر۱۶۰۰ میلیارد تومان همزمان با چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بهره برداری از این تعداد پروژه آب و فاضلاب، نشان از عزم جدی دولت برای توسعه زیر ساخت های آب و فاضلاب استان دارد.

آونگ پرس، علی جان صادق پور، با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت طی ۲ سال اخیر، از پیش بینی بهره برداری از ۱۲۵ طرح و پروژه آبرسانی در ۳۶ شهرستان شامل ۳۹ شهر و ۳۴۴ روستای استان به مناسبت دهه فجر سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در همین راستا با اشاره به بهره برداری از ۲۰۰ طرح و پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان در مناسبت های مختلف طی ۲ سال گذشته است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با بیان این موضوع که در دولت مردمی سیزدهم تلاش و همت مدیران برای ارائه خدمات کمی و کیفی، مضاعف شده است، اضافه کرد: افتتاح این حجم از پروژه ی آب و فاضلاب در جشن پیروزی انقلاب یک دستاورد بزرگ است که نشانگر توانمندی و اقتدار نظام، کاردانی دستگاه های اجرایی و دلیلی واضح بر عزم راسخ دولت در زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است.

وی در تشریح این پروژه ها و جمعیت منتفع از آنها نیز بیان داشت: از مجموع این طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب ۱۱۵ طرح و پروژه در حوزه آبرسانی و ۱۰ پروژه نیز در بخش فاضلاب است و جمعیت بهره مند از این خدمات بالغ بر ۱ میلیون و ۱۶۵ هزار نفر، برابر با ۳۷۵ هزار خانوار است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در پایان، این گزارش را نهایی ندانست و گفت: تعدادی پروژه دیگر نیز در حال انجام است که در صورت تکمیل شدن در گزارش بعدی به این آمار اضافه خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.