0

برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری در شیراز

  • کد خبر : 42546
  • 26 دی 1402 - 17:03
برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری در شیراز
دوره منطقه ای آموزشی مفاهیم و ابزار های عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر با حضور 30 نفر از متخصصان این حوزهدر فارس به اجرا درآمد.

آونگ پرس ، حسین درویشی از برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری به میزبانی فارس خبر داد و گفت: این دوره درمانی – عملیاتی، صبح امروز ۲۶ دی ماه با حضور ۳۰ نفر از متخصصان بهداشت و درمان اضطراری شامل معاونین، روسای ادارات و کارشناسان بهداشت، درمان و توانبخشی هشت استان یزد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر و فارس در سالن صلح ستاد هلال احمر فارس آغاز به کار کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: این دوره از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ دی ماه جاری با هدف یکسان سازی و استاندارد سازی نحوه ارائه خدمات بهداشت و درمان اضطراری در پاسخگویی به سوانح کشور اجرا می شود.

وی در خصوص سر فصل های آموزشی این دوره عنوان کرد: مدیریت اطلاعات در سوانح، ارزیابی سوانح، اصول کار تیمی – ایمنی و امنیت در عملیات، مدیریت انبار و تجهیزات و آموزش انواع سامانه ها با رویکرد عملیاتی از مهمترین مطالب مطرح شده در این دوره خواهد بود.

این خبر می افزاید؛ دوره آموزشی مفاهیم و ابزار های عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در چهار منطقه از کشور برگزار شده که استان فارس به عنوان سومین منطقه آموزشی در این دوره است.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=42546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.