1

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان به مناسبت روز پرستار برگزار شد

  • کد خبر : 42974
  • 27 آبان 1402 - 20:47
مراسم تجلیل از خانواده جانبازان به مناسبت روز پرستار برگزار شد
مراسم تجلیل از خانواده جانبازان به مناسبت روز پرستار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

آونگ پرس ، محمدحسن اسدی، امروز در مراسم تجلیل از خانواده جانبازان که به مناسبت روز پرستار و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: خانواده جانبازان پروانه وار به دور شمع وجود جانبازان می گردند و این اقدام نیکو باید ارج نهاده شود.

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان - محمدحسن اسدی

شهردار شیراز با اشاره به اینکه حوزه امور ایثارگران و روابط عمومی این برنامه وزین را برگزار کردند، ضمن ارائه گزارش فعالیت های شهرداری شیراز اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود و در سه ماه آینده توسط شهرداری و شورای شهر به منظور ارائه خدمات و امیدآفرینی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس اضافه کرد: شیراز ۱۱ ماه دیگر میزبان کنگره سرداران و امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس خواهد بود و شهرداری آمادگی دارد بنحوی که در خور شان شهدا باشد، در برگزاری کنگره شهدا را در شیراز و فارس فعالیت کند.

اسدی اضافه کرد: کشورهای توسعه یافته به جز با تلاش همه مردم انجام نشده است.

وی اضافه کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان و خانواده آنان تنها قشری هستند که دین خود را به ایران اسلامی ادا کرده اند.

محمدتقی تذروی، هم گفت: روز پرستار را گرامی می داریم و خانواده جانبازان پرستاران اصلی هستند.

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان - محمدتقی تذروی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: مسئولیت امانتی است که توسط خانواده معزز شهدا و ایثارران در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهدای عزیز و جانبازان بهترین داشته زندگی خود را به اسلام و انقلاب هدیه کردند، اضافه کرد: شهدا جان شیرین خود و جانبازان هم اعضای بدن خود را هدیه کردند.

آیت الله لطف الله دژکام، هم گفت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) با ابتکار شهرداری شیراز از خانواده جانبازان که پرستاری از جانبازان می کنند، تجلیل می شود.

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان - آیت الله لطف الله دژکام

نماینده ولی فقیه فارس اضافه کرد: ما برای آرمان آزادی فلسطین و سربلندی امت اسلامی از سال های دفاع مقدس تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید و چند برابر آن جانباز هدیه کرده ایم.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در غزه اگر مظلومیت هست آیا مظلوم تر از آنان پیدا می شود یا خیر، اظهار کرد: ایران پیشگام مقاومت و شهادت است و خود فلسطینی ها هم قبول دارند و امروز وظیفه ما در قبال فلسطین با قضیه دفاع مقدس متفاوت شده است.

وی با اشاره به اینکه حرکتی که ما انجام داده ایم حرکتی بود که به سمت نابودی استکبار می رود، اضافه کرد: وظیفه ما جنگ رودرو با رژیم صهیونیستی نیست و وظیفه ما اینست که از عظمت مقاومت مردم ایران حمایت و دفاع کنیم.

دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس هم با اشاره به خاطره ای در مورد اهمیت سرکشی به بیماران هم گفت: اینکه خانواده جانبازان از یک بنده خوب خدا پرستاری می کنند از اجر اخروی برخوردار هستند.

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان - محمدهادی ایمانیه استاندار فارس

در پایان رضا جاویدی، مدیرکل روابط عمومی شهرداری شیراز هم گفت: در این برنامه سعی شده است از زحمات خانواده معزز ایثارگران تجلیل شود چرا که اعتقاد داریم هرچه داریم به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران است.

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان - جانباز دفاع مقدس

مراسم تجلیل از خانواده جانبازان

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=42974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.