1

افتتاح بزرگراه سرلشکر شهید استوار محمودآبادی در شیراز

  • کد خبر : 43310
  • 22 بهمن 1402 - 15:32
افتتاح بزرگراه سرلشکر شهید استوار محمودآبادی در شیراز
با حضور سخنگوی دولت بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار در شیراز افتتاح شد.

به گزارش آونگ پرس ، یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ بزرگراه سر لشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی با حضور سخنگوی دولت، استاندار فارس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

اتصال بلوار خلیج فارس به بلوار نصرشرقی، تکمیل رینگ شرقی شهر و هدایت ترافیکی از پلیس راه فسا به دروازه قرآن ورودی غربی شیراز به طول پنج هزار و ۵۸۰ متر از اهداف اجرای این پروژه است.

پروژه بزرگراه سر لشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی با اعتبار ۱۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال به همت مدیریت شهری شیراز احداث شده است.

علی بهادری جهرمی در آیین افتتاح پروژه بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار و پل مولوی اظهار کرد: امروز با نگاه همدلانه ای که کلیه دستگاه های اجرایی با یکدیگر دارند، کشور به یک میدان بزرگ خدمت رسانی جهادی تبدیل شده است.

سخنگوی دولت افزود: در ایام دهه فجر بیش از ۲۳۰۰ پروژه به همت بخش های مختلف همچون شهرداری ها، شوراهای اسلامی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، نیروهای مسلح و دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: امروز همه مجموعه های خدمت رسان در کشور در کنار یکدیگر در مسیری واحد که مسیر خدمت رسانی به مردم است حرکت می کنند و مجلس و دولت، قوه قضاییه، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح و مجموعه مدیریت شهری همه با هم در کنار یکدیگر یک نگاه مشترک در جهت خدمت به مردم دنبال می کنند.

بهادری جهرمی در ادامه به سخنان شهردار شیراز در خصوص اجرای طرح های محرومیت زدایی در کلان شهر شیراز اشاره و تصریح کرد: دولت نیز طی سال های گذشته تلاش کرده است توجه به طبقات و نقاط محروم تر را در اولویت قرار بدهد؛ چرا که این طبقه مالکان اصلی انقلاب هستند.

وی به افتتاح طرح های نیمه تمام که سال ها و دهه های گذشته به اتمام نرسیده بود در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام با مشارکت و همدلی همه دستگاه های اجرایی امکان پذیر است. این در حالی است که در طرح های جدید که ضرورت اجرا دارند همچون پروژه بزرگراه شهید استوار با مدیریت جهادی و انقلابی و مشارکت دستگاه های اجرایی طی یازده ماه احداث چنین پروژه ای به نتیجه رسید.

سخنگوی دولت با اشاره به متبرک بودن نام این پروژه که مزین به نام شهید استوار است، اضافه کرد: اگر امروز ملت ما در هر حوزه ای شاهد رشد و توسعه است، هیچ گاه از یاد نخواهند برد که این رشد نشان از آثار، برکات ، جان فشانی و خود گذشتگی شهدا بوده است و امید است با همدلی، مودت و همراهی که میان دستگاه های اجرایی وجود دارد سرعت مسیر خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

بهادری جهرمی اظهار امیدواری کرد: با افتتاح بزرگراه شهید استوار ترافیک شهری کاهش و تردد در رفت و آمد شهروندان سهولت یابد.

سخنگوی دولت در پایان اضافه کرد: استاندار فارس و شهردار شیراز در حاشیه افتتاح این پروژه مباحثی پیرامون موضوعات شهری و استانی مطرح کردند که تامین واگن برای مترو کلان شهر شیراز موضوع مورد تاکید و خاص بود و در این خصوص مقرر شد برای افزایش بهره برداری از خطوط مترو تامین واگن انجام شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43310

مطالب مرتبط

04مرداد
پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است
نقش ارزنده پروژه های عمرانی منطقه ۱۱در رفاه اجتماعی

پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است

04مرداد
برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد؛

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.