0

افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی

  • کد خبر : 43523
  • 07 اسفند 1402 - 20:34
افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: با افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی و اختصاص بیشتر خودروهای برقی باید سهمیه خوبی برای شیراز در نظر گرفته شود؛ چراکه شیراز در عمل قطب جنوب کشور محسوب می‌شود و می‌تواند یک محور و پل ارتباط گردشگری برای کشور باشد.
به گزارش آونگ پرس ،  رضا محمدیان در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمد بن موسی(ع)-نواب- کمربندی گفت: شیراز شهر مردمان ادیب، فهیم، بااخلاق و پایتخت فرهنگ و ادب و هنر است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شیراز و فارس در قله و سومین حرم اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: بیش از نیمی از جمعیت شیراز به دلیل مهمان‌نوازی مردم و اخلاق محوری آن‌ها از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر واردشده‌اند و همچنین چند صد هزار نفر رفت‌وآمد فصلی به این شهر دارند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه خطوط ۲ ، ۳ و شروع عملیات خط ۴ و اتصال خط یک به ۴ در چهار محور در حال اجرا است، یادآور شد: باید از سوی دولت برای اختصاص اوراق مشارکت و کمک اعتباری اقدامات بیشتری انجام گیرد.

محمدیان اضافه کرد: در بحث واگن در خط دو مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شده تا میزان خدمت‌دهی این خط بیشتر شود.

وی معتقد است با افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی، حمل‌ونقل عمومی و اختصاص بیشتر خودروهای برقی باید سهمیه خوبی برای شیراز در نظر گرفته شود؛ چراکه شیراز در عمل پایتخت جنوب کشور محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: شیراز موردتوجه بیشتر کشورهای حوزه خلیج‌فارس است و این کلان‌شهر می‌تواند یک محور و پل ارتباط گردشگری برای کشور باشد.

وی عنوان کرد: در هیئت دولت تلاش شود که سهمیه استان فارس و آنچه در شأن مردم است دیده شود و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43523

برچسب ها

مطالب مرتبط

04مرداد
پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است
نقش ارزنده پروژه های عمرانی منطقه ۱۱در رفاه اجتماعی

پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است

04مرداد
برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد؛

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.