1

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ اسفند

  • کد خبر : 43571
  • 16 اسفند 1402 - 16:21
آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ اسفند
مرحله دوم طرح فجرانه از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود و مردم می‌توانند از نوزدهم اسفند خرید کنند.

به گزارش آونگ پرس ، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشمولان این طرح ۶۰ میلیون نفر هستند که در دهک درآمدی یک تا هفت قرار دارند و  تعداد فروشگاه‌های متصل به این طرح در سراسر کشور،  ۲۲۰ هزار فروشگاه است.
علیرضا عسگریان با بیان اینکه مرحله دوم طرح فجرانه همانند  مرحله  اول طرح است ، افزود: در مرحله نخست اجرای طرح، ۴۷ میلیون بسته غذایی با هزینه ۴۷ هزار میلیارد تومان توزیع شده است  و مرحله دوم طرح فجرانه کالابرک الکترونیک هم  از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود و مردم می‌توانند از نوزدهم اسفند خرید کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس هم گفت: یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی با نام طرح فجرانه در مرحله نخست در ۴ هزار و ۵۰۰ پایانه فروشگاهی در سراسر استان فارس در حال عرضه است.
خداپرست افزود: عموم مردم می‌توانند از طریق گرفتن کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* با تلفن همراه سرپرست خانوار از میزان موجودی یا مشمول بودن در این طرح مطلع شوند و با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار اقلام اساسی را تهیه کنند.
همچنین مردم استان فارس برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم افزار کاربردی” شما” مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده کنند.
این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم مرغ و حبوبات را شامل می‌شود..
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» از ۱۷ بهمن امسال آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد و از زمان شارژ تا یک ماه هم استانی‌ها می‌توانند خرید کنند.
تاکنون استقبال از طرح فجرانه به ۸۷ درصد رسیده است و بیشترین استقبال را دهک یک تا سه جامعه داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.