0

نظارت اداره کل استاندارد فارس بر مراکز عرضه کالا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 43633
  • 21 اسفند 1402 - 10:51
نظارت اداره کل استاندارد فارس بر مراکز عرضه کالا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
طرح ويژه نظارتي ماه مبارك رمضان بر چند قلم ازكالاهاي اساسي در سرتا سر استان آغاز مي گردد.

رزمجو مدیر کل استاندارد فارس گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، خرما ، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان فارس اجرا می‌شود.

رزمجو گفت: در قالب این طرح بر قنادی ها نیز نظارت شده و شکر و روغن و آرد و سایر اقلام مورد مصرف آنها مورد کنترل قرار خواهد گرفت .

رزمجو افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد در جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان به دنبال نظارت مستمر بر بازار و توجه ویژه به موضوع نظارت برتوزیع کالاهای مشمول استاندارد و پرتقاضای این ماه مبارک، بازرسی‌ها در این ماه تشدید می‌شود.

مدیر کل استاندارد فارس گفت: تمامی مواد اولیه زولبیا و بامیه اعم از شکر ،روغن، آرد و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و بازرسان اداره استاندارد باحضور در قنادی ها ، بر مصرف این اقلام نظارت نموده تا جعبه های مقوایی بهداشتی دارای استاندارد معتبر مورد استفاده قرار گیرد و یا زولبیا و بامیه در روغن های سیاه پخته نشود.

وی افزود: تمامی شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را طریق شماره تلفن های ۱۵۱۷ و ۳۶۲۶۴۴۰۶ به این اداره کل منعکس نمایند تا بازرسان این اداره کل به قید فوریت موضوع را پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.