1

استخدام ۲۴۴ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 43641
  • 21 اسفند 1402 - 11:31
استخدام ۲۴۴ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جذب ۲۴۴ بهورز از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی به صورت پیمانی و قرارداد کار معین خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، دکتر عباس رضائیان زاده با اشاره به نقش کلیدی بهورزان در مناطق روستایی گفت: طرح بهورز یک مدل موفق برای ارائه خدمات بهداشتی در مناطق روستایی است، این طرح نقش مهمی در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان، کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و بهبود شاخص‌های بهداشتی دارد.
دکتر رضاییان زاده ضمن بیان اهمیت ارائه خدمات مراقبتی و بهداشتی برای همه گروه‌های سنی در روستا‌ها و مناطق دورافتاده گفت: با هدف توسعه خدمات در این حوزه، ۲۴۴ بهورز به صورت پیمانی و قرارداد کار معین برای به کارگیری در مناطق روستایی جذب می‌شوند.
این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: در زمان حاضر در ۹۳۰ خانه بهداشت فعال روستایی و عشایری، هزار و ۳۴۳ بهورز مشغول به ارائه خدمت هستند که با جذب نیروی جدید بهورزی، نیاز فعلی دانشگاه در این زمینه مرتفع می‌شود.
احد امیری قرقانی کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: از ۲۴۴ مجوز استخدام، ۱۸۴ مجوز قراردادی برای جایگزینی نیرو‌های خروجی تا پایان سال ۱۴۰۳ و ۶۰ مجوز نیز به صورت پیمانی و مربوط به تکمیل کارکنان خانه‌های بهداشت جدید و فعال پیش بینی شده است.

کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت با بیان اینکه نام نویسی افراد واجد شرایط، از چهاردهم اسفند آغاز شده است، اضافه کرد: متقاضیان برای آگاهی از شرایط و نحوه نام نویسی، تا بیست و ششم اسفند می‌توانند به شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.