1

دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد

  • کد خبر : 43758
  • 27 اسفند 1402 - 16:03
دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری دعانویس که از یکی از شهروندان در فضای مجازی ۲ میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

آونگ پرس ، عبدالکریم ساسانی امروز، ۲۷ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت فردی به پلیس فتای داراب مبنی بر اینکه به علت مشکلات خانوادگی در فضای مجازی با فردی که خود را دعا نویس معرفی می‌کرد آشنا شدم که وی متعهد شد در قبال دریافت مقداری وجه نقد، مشکلات شخصی اینجانب را مرتفع کند حال متوجه شدم از من کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه  مامورین مشخص شد  طی چندین مرحله جمعا مبلغ ۲ میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال از حساب شاکی به حساب فردی در شهر سیرجان واریز شده است.

ساسانی با بیان اینکه مامورین پلیس فتا با اقدامات فنی محل زندگی صاحب حساب را در یکی از روستاهای اطراف شهر سیرجان شناسایی کردند، افزود: کارکنان پلیس داراب پس از اخذ نیابت قضایی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس سیرجان متهم را دستگیر و به این شهرستان انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که با جلب توجه و سوء استفاده از اعتماد شاکی اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است.

جانشین انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان به وعده‌های افراد مبنی بر حل مشکلات شخصی ار طریق دعا نویسی اعتماد نکنند و از پرداخت هرگونه وجهی به ویژه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.