0

تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل بیش‌ از پیش

  • کد خبر : 43922
  • 06 فروردین 1403 - 21:51
تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل بیش‌ از پیش
شهردار شیراز به‌اتفاق معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل ستادی، رؤسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شیراز دیدار و در این دیدار نوروزی بر تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل بیش‌ از پیش تاکید شد.

به گزارش آونگ پرس ، محمدحسن اسدی به‌اتفاق معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل ستادی، روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شیراز دیدار کرد.

سید ابراهیم حسینی در این دیدار با بیان اینکه سال گذشته، سرجمع سالی خوب برای مدیریت شهری بود و شهرداری شیراز در سطوح مختلف ملی و استانی موردتقدیر قرار گرفت، گفت: از خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر در بخش‌های مختلف قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: در سال پیش رو با زدودن نقاط ضعف، گام رو به جلو برداشته شود و شاهد رشد و تعالی باشیم.

وی گفت: در سال جاری بنا به شعار سال، تکالیف ویژه‌ای داریم و باید به‌سرعت کارها، سمت‌وسوی خود را پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: با وفاق و همدلی در سال جاری شاهد رشد و تعالی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر باشیم.

محمدحسن اسدی نیز در این دیدار با تبریک سال نو بر شعار سال تاکید و تصریح کرد: باید به سمتی حرکتی کنیم تا شهروندان در راستای نیل به «جهش تولید با مشارکت مردمی» در حوزه مشارکت بیش از پیش حضور فعال داشته باشند و مسؤولین هم در قبال مردم وظایف خود را عمل کنند.

شهردار شیراز در این دیدار فراتر از ارائه گزارش عملکرد، مروری بر دستاوردهای یک ‌سال شهرداری شیراز در عرصه‌های مختلفی نظیر تحقق بودجه و تکالیف سالانه و سرمایه‌گذاری، عمرانی، محرومیت‌زدایی و … پرداخت.

به گفته وی؛ مدیریت شهری در یک سال گذشته برای نیل به اهداف مدنظر در حوزه عمرانی جلسات و بازدیدهای مستمر روزانه و هفتگی داشته است و در آن‌ها به بررسی موانع و رفع مسائلی نظیر سرمایه‌گذاری، تملک املاک و جابجایی تاسیسات در مسبر اجرای پروژ‌ه‌ها پرداخته است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین به ارائه گزارشی از آغاز تعطیلات و سال نو و سرکشی شبانه از کمپ‌ها و محل‌های اسکان نوروزی پرداخت و گفت: با حضور و تمهیدات اندیشیده شده در تلاش بودیم تا مسافران نوروزی سفری ایمن و خاطره‌انگیز در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) داشته باشند.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: در سال جاری تعامل و همراهی با شورای اسلامی شهر شاهد تعالی بیش‌ازپیش باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43922

مطالب مرتبط

08اردیبهشت
از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
در دیدار مدیریت شهری و هیئت‌رئیسه سازمان نظام مهندسی فارس عنوان شد؛

از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی

08اردیبهشت
آسفالت بیش از ۲۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و ششم در شیراز
در سی و ششمین هفته عملیات آسفالت کلان‌شهر شیراز انجام شد؛

آسفالت بیش از ۲۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و ششم در شیراز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.